چهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۱
کد مطلب : 64401
منبع : خبرگزاری فارس
با پايان رقابت كاراته‌كاهاي 8 باشگاه

سپند قم قهرمان سبك‌هاي آزاد كاراته بانوان شد

قم نيوز : باشگاه كاراته سپند قم بالاتر از ديگر رقباي خود سكوي نخست و عنوان قهرماني مسابقات سبك‌هاي آزاد كاراته بانوان را به دست آورد.
سپند قم قهرمان سبك‌هاي آزاد كاراته بانوان شد
سپند قم قهرمان سبك‌هاي آزاد كاراته بانوان شد
به گزارش قم نیوز کاراته به عنوان یکی از رشته‌های موفق رزمی از سبک‌های متعددی برخوردار است و هر ساله رقابت‌های استانی سبک‌های آزاد به عنوان یکی از مهمترین برنامه‌های تقویم سالیانه هیات کاراته استان قم با استقبال بسیار خوبی در هر دو بخش مردان و بانوان برگزار می‌شود.

مسابقات کاراته قهرمانی سبک‌های آزاد قم در بخش بانوان با حضور تعداد 50 کاراته‌کا از هشت باشگاه فعال این رشته به میزبانی خانه کاراته مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم به انجام رسید و در پایان کاراته‌کاهای باشگاه سپند روی سکوی نخست ایستادند.

در این دوره از مسابقات کاراته‌کاهای باشگاه کاراته سپند قم به مربیگری خانم میرزاحسینی عملکرد درخشانی در جدال با حریفان خود داشتند و به 17 مدال این رقابت‌ها دست یافتند، در حالی که هفت مدال به رنگ طلا، 9 مدال به رنگ نقره و یک مدال به رنگ برنز نصیب کاراته‌کاهای سپند شد.

در رقابتی نزدیک و نفس‌گیر با تیم قهرمان، کاراته‌کاهای باشگاه شادی به مربیگری خانم خدایی روی سکوی نایب‌قهرمانی جای گرفتند، در حالی که سهم کاراته‌کاهای باشگاه شادی 18 مدال و یک مدال بیشتر از تیم قهرمان بود و 6 مدال طلا، هفت نقره و پنج برنز نصیب این تیم شد.

کاراته‌کاهای باشگاه گیتا نیز به مربیگری خانم علیایی در این دوره از مسابقات سبک‌های آزاد کاراته بانوان قم به میدان رفتند و با کسب 6 مدال به مقام سوم دست یافتند، در حالی که چهار مدال آنها رنگ طلایی داشت و یک نقره و یک برنز نیز در کارنامه آنها به ثبت رسید و بدین‌ترتیب پرونده رقابت‌ها با تجلیل از تیم‌های برتر بسته شد.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdceze8p.jh8e7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما