پنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب : 64469
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
یادداشت وارده به بهانه سوم خرداد؛

مقاومت از ما ... پیروزی ازخدا

قم نيوز : اگر همچون سوم خرداد سال ۶۱ با ایمان راسخ به نصرت الهی در برابر دشمن مقاومت و پایمردی از خود نشان دهیم به یقین پیروزی از آن ماست چه آن که این وعده تخلف ناپذیر خدای متعال در نصرت دادن به جبهه حق علیه باطل است.
مقاومت از ما ... پیروزی ازخدا
مقاومت از ما ... پیروزی ازخدا
به گزارش قم نیوز روز سوم خرداد سال۱۳۶۱خورشیدی، فتح ونصر عظیم الهی درعملیات بیت المقدس بارمز یا علی بن ابیطالب پس از ۵۷۸روز اشغال خرمشهرقهرمان نصیب لشگراسلام شد. رزمندگان سلحشوربسیج ،سپاه،ارتش وهمه نیروها درجبهه وپشت جبهه باوحدت وهمدلی وبا اخلاص و تبعیت ازفرماندهی معظم کل قوا وباعنایات خداوندمتعال وامدادهای غیبی پیروزی بزرگ حاصل شد.حضرت امام خمینی دربرابر عظمت فتح و فداکاری و افتخار رزمندگان وهزیمت  دشمنان فرمودند‌:《اینجانب بایقین به این که ماالنصرالا من عندالله از فرزندان اسلام وقوای سلحشورمسلح که دست قدرت حق ازآستین آنان بیرون آمد وکشور بقیه الله الاعظم ارواحنالمقدمه الفدا را ازچنگ گرگان آدم خوارکه آلت هایی دردست ابرقدرتان خصوصا آمریکای جهان خوارند! ،بیرون آورد.》

سوم خرداد روز مقاومت وپیروزی برای همه وهمیشه ،درس است.

مسئولان نباید فریب خنده ها و ظواهرزیبای دشمن را بخورند و ازتوپ و تشر اوهم ، رعب وترسی به دل وگفتار ورفتار راه ندهند!.

ازابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ابزارتحریم راهبرد اصلی دشمنان برعلیه نظام جمهوری اسلامی است و بایدبدانیم  هرروز بگذرد دشمنی وکینه خودرا کاهش نمی دهند.!

تمام هفت نفر روسای جمهورآمریکا ازشروع سال پیروزی انقلاب اسلامی تاامروز هرکدام درحد توان وفرصت برعلیه جمهوری اسلامی و مردم شریف و شجاع ایران تلاش کردند ودربغض وعداوت خود کوتاهی نکرده اند!

بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) دروصیت نامه الهی سیاسی خود آمریکا را تروریست بالذات ! معرفی نموده اند و صفت شیطان بزرگ را بارها  لایق او دانسته اند.

دراین روزها که رئیس جمهور آمریکا و وزیرامور خارجه اش که هردو نیز تازه به دوران رسیده اند خروج از برجام را اعلام کردند و برطبل تحریم می زنند. هرمقدار نظام استکبار و سلطه برعداوت خود می افزایند

نوید مقاومت و ایستادگی عزتمندانه مضاعف و با اقتدار را توسط مسئولان کشور دربرابر آنان می دهد و باید تکیه و باور بر سرمایه ها ونیروهای درون کشور خصوصا جوانان برومند داشته ومنتظر و معتقد به نصرت الهی باشندالبته تازمانی که توکل به خداوند را سرلوحه کارها بدانند پیروزی را ازخداوند بامقاومت خود شاهد خواهند بود.

 مذاکره با آمریکایی ها با محوریت برجام نتیجه ای برایمان نیاورد-البته برای عده ای بردشمن شناسی وبصیرتشان  افزوده شد ان شاالله- و این دلیلی بر بی حاصل بودن  مذاکره با سه کشور اروپایی است درصورتی که غفلت ازگرفتن تضمین عملی وقطعی ازآنان شویم! چون هم پیاله هستند!

 برای مسئولان و مردم امتحان و پیچی دیگر درمسیر پیشرفت سریع و روشن انقلاب اسلامی پیش آمده که لازم است باتبعیت و اطاعت از فرامین حکیمانه رهبرمعظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای عزیز؛پیرومحض ایشان بودوحجتی درپیشگاه خداوندمتعال داشته باشیم.

از ساده انگاری و دور از عقلانیت وسیاست است که بردشمن اعتمادشود؛ خوی سلطه گری  بادرون وطینت  دشمن عجین وممزوج است وهرروزی بااسمی ورنگی ونقابی خودرا ظاهر می کند و انقلاب اسلامی را که به چهل سالگی رشدرسیده  برای چپاول ونفوذخود ودوشیدن کشورها وملت ها سدراه ومانع می دانند! که باید گفت:"موتوا بغیظکم"؛ باهمین خشمی که دارید بمیرید!(۱۱۹آل عمران)

همچنان برای پیروزی های بزرگ باید باغیرت دینی وانقلابی ؛ مقاومت وایثاروفداکاری را الگو بدانیم وباروحیه جهادی وبسیجی ازموانع و ناملایات و ناهمواری ها عبورکنیم.

آری درس های هشت سال دفاع مقدس باشاگردهای شهید و ایثارگر ومعلم بزرگش خمینی کبیر برای همه و همیشه درصراط مستقیم انقلاب اسلامی چراغ راه می باشد و هرجا فراموش کنیم شکست می خوریم.

حجت الاسلام محمدرضا قاسمی نیا

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdci35aq.t1a5q2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما