دوشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : 64606
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
در ایام آزادسازی خرمشهر و با هدف حمایت از فلسطین؛

کارگاه هنرهای تجسمی با عنوان "الی بیت المقدس" در قم برگزار شد

قم نيوز : رئیس مرکز فرهنگی و هنری دفتر تبلیغات اسلامی از برگزاری کارگاه هنرهای تجسمی با عنوان "الی بیت المقدس" با حضور هنرمندان عرصه خوشنویسی، تصویرسازی و نقاشی در قم خبر داد.
کارگاه هنرهای تجسمی با عنوان "الی بیت المقدس" در قم برگزار شد
کارگاه هنرهای تجسمی با عنوان "الی بیت المقدس" در قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز محمد حسنی ضمن محکومیت جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در هفته ها و ماه های اخیر در فلسطین اشغالی اظهار داشت:شکی وجود ندارد که آرمان فلسطین همچنان جزو جدایی ناپذیر از هویت امت اسلامی است که به خصوص پس از اقدام آمریکای جنایتکار در انتقال سفارتخانه اش به قدس شریف ، توجه به این موضوع از اهمیت بیش از پیشی برخوردار شده است.

وی افزود: در ایام آزادسازی خرمشهر ، مرکز فرهنگی و هنری دفتر تبلیغات اسلامی و انجمن های هنری و رسانه ای طلاب این مرکز در روز یکشنبه ششم خردادماه، سلسله برنامه هایی با عنوان "الی بیت المقدس " را تدارک دیده که در واقع ادای دین اهالی هنر و رسانه به آرمان فلسطین و مخالفت با بدعهدی آمریکا می باشد.

حسنی ادامه داد: در واقع این هنرمندان و فعالان رسانه ای به عنوان پیشگامان هنر انقلابی با اجرای این برنامه در رشته های مختلف می کوشند که پژواک صدای رسای آرمان فلسطین باشند.

وی گفت: به همین خاطر از ساعت 11 امروز کارگاه هنرهای تجسمی با حضور هنرمندان خطاط، نقاش و تصویرساز قمی در نگارشتان اشراق برگزار شده و تا ساعت 17 امروز نیز ادامه می یابد.

رئیس مرکز فرهنگی و هنری دفتر تبلیغات اسلامی بیان داشت: همچنین از ساعت 18 عصر شعر فلسطین با حضور سعید بیابانکی ، شاعر مطرح کشورمان و البته حضور جمعی از شاعران استان قم در همین مکان برگزار می شود و به طور همزمان نیز گردهمایی اصحاب رسانه با موضوع واکاوی تحولات فلسطین در رسانه ها در مرکز فرهنگی و هنری دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می گردد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcb00b0.rhbagpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما