دوشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : 64608
منبع : خبرگزاری فارس
روزهاي پاياني خرداد ماه صورت مي‌گيرد

رقابت جودوكاران قم در مسابقات قهرماني پيشكسوتان ايران

قم نيوز : جودوكاران استان قم روزهاي پاياني خرداد ماه در پيكارهاي جودو قهرماني رده سني پيشكسوتان كشور براي كسب عناوين برتر به مصاف حريفان مي‌روند.
رقابت جودوكاران قم در مسابقات قهرماني پيشكسوتان ايران
رقابت جودوكاران قم در مسابقات قهرماني پيشكسوتان ايران
به گزارش قم نیوز جودوکاران استان قم در حالی آماده اعزام به رقابت‌های قهرمانی پیشکسوتان کشور می‌شوند که با توجه به برنامه‌ریزی کمیته پیشکسوتان فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش قرار است دومرحله مسابقات قهرمانی جودو پیشکسوتان ایران در ماه‌های خرداد و تیر برگزار شود، رقابت‌هایی که سالن مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران آن را میزبانی می‌کند.

مرحله نخست این رقابت‌ها روز سی‌ و یکم خرداد ماه به انجام می‌رسد و مرحله دوم در روز هفتم تیر برگزار می‌شود، و جودوکاران پیشکسوت در دو رده سنی کمتر از 50 سال و بالای 50 سال برای به دست آوردن رتبه‌های برتر مقابل یکدیگر به میدان خواهند رفت.

در شرایطی که شرایط شرکت در این مسابقات در قالب بخشنامه به هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم ارسال شده، چهره‌های قدیمی و با سابقه این رشته با حضور در تمرینات آماده‌سازی با هدف کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز با حریفان خود از دیگر استان‌ها پیکار می‌کنند.

جودوکاران قم در حالی آماده حضور در مسابقات قهرمانی پیشکسوتان کشور می‌شوند که اردوی تمرینی جودو زیر نظر استاد والی در رده سنی نوجوانان از روز اول خرداد ماه در سالن جودو مجموعه ورزشی جهان‌پهلوان تختی قم در جریان است و جودوکاران آماده مسابقات سال جاری می‌شوند.

در شرایطی که دیگر رخداد اخیر هیأت جودو قم برگزاری کارگاه آموزشی تمرینات تخصصی آمادگی جسمانی جودو با حضور ٢٧ نفر در سالن جودو مجموعه ورزشی تختی قم است، جودوکاران قم در بخش کاتا در اردیبهشت ماه به روند موفقیت‌های خود در مسابقات کاتا جودو قهرمانی کشور ادامه داد و چند مدال با ارزش دیگر به افتخارات جودو قم در بخش کاتا افزود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdj909.yt0oz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما