چهارشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب : 64689
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت تنيس استان قم خبر داد

تنيسور قم روي سكوي سوم مسابقات جايزه بزرگ

قم نيوز : دبير هیأت تنيس استان قم گفت: يكي از بهترين‌هاي تنيس قم با حضور موفق در مسابقات جايزه بزرگ تنيس عنوان ارزشمند سومي اين رقابت‌ها را به ارمغان آورد.
تنيسور قم روي سكوي سوم مسابقات جايزه بزرگ
تنيسور قم روي سكوي سوم مسابقات جايزه بزرگ
به گزارش قم نیوز حسین لطفی امروز  اظهار کرد: مهدی آدابی یکی از چهره‌های شاخص این رشته به نمایندگی از قم در مسابقات جایزه بزرگ تنیس زیر 18 سال به میزبانی تهران حضور یافت و در بخش دوبل این رقابت‌ها موفق به کسب عنوان ارزشمند سومی شد.

وی در ادامه به برگزاری رقابت‌های جام آدینه تنیس در باشگاه خاتم‌الانبیاء قم اشاره و بیان کرد: این هفته باشگاه خاتم‌النبیاء میزبان رقابت‌های بخش دوبل این جام بود و مسابقات با قهرمانی سهیل زندی‌فر و محمد رسول اکبریان به پایان رسید، ضمن اینکه امین مهاجری و محمدرضا عیوضی مقام دوم را کسب کردند و تیم دوبل صدرا وزیری و طاها وزیری مقام سوم را به خود اختصاص داد.

دبیر هیأت تنیس استان قم همچنین به برگزاری مسابقات جام رمضان تنیس در قم اشاره و ابراز کرد: هفته نخست مسابقات جام رمضان تنیس با حضور 16 بازیکن به میزبانی زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی شهید حیدریان در حضور پرتعداد علاقمندان به تنیس برگزار شد.

وی با اشاره به مسابقات بخش دوبل جام آدینه در باشگاه‌های الماس و خورشید، عنوان کرد: مسابقات ماه مبارک رمضان شب‌های پنجشنبه بعد از ساعت افطار برگزار می‌شود و با حضور تنیسورهای تمام رده‌های سنی، فرصت بسیار خوبی برای افزایش میزان آمادگی آنها به منظور حضور در مسابقات کشوری امسال است.

دبیر هیأت تنیس استان قم با بیان اینکه هم رقابت‌های استانی متنوع در تقویم سال جاری هیأت تنیس قم پیش‌بینی شده و هم اعزام‌های متنوعی به مسابقات کشوری سال 1397 داریم، عنوان کرد: از هفته پایانی ماه مبارک رمضان نیز مسابقات جام رمضان را به صورت لیگ و دوره‌ای برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdccoeqe.2bq048laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما