شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰
کد مطلب : 64787
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت انجمن‌هاي ورزشي استان قم خبر داد

رتبه سوم بانوان قم در رنكينگ دارت كشور / فلورباليست‌هاي قم در كاپ آسيا

قم نيوز : دبير هیأت انجمن‌هاي ورزشي استان قم از موفقيت بانوان قم در كسب مقام سوم رقابت‌هاي رنكينگ دارت زنان ايران و آماده‌سازي ورزشكاران فلوربال قم براي مسابقات آسيايي خبر داد.
رتبه سوم بانوان قم در رنكينگ دارت كشور / فلورباليست‌هاي قم در كاپ آسيا
رتبه سوم بانوان قم در رنكينگ دارت كشور / فلورباليست‌هاي قم در كاپ آسيا
به گزارش قم نیوز علیرضا ساری امروز  اظهار کرد: با برنامه‌ریزی انجمن دارت فدراسیون انجمن‌های ورزشی، مرحله نخست رقابت‌های رنکینگ دارت ایران با حضور تعداد 43 دارت‌انداز به میزبانی هیأت البرز و در شهر کرج به انجام رسید.

وی ادامه داد: در بخش مردان این مرحله علیرضا غفوری از تهران به عنوان نخست دست یافت، محمد هوشمندان از البرز رتبه دوم را کسب کرد و مقام سوم مشترک نصیب محمدمهدی دهقان از تهران و مهدی نوابی از البرز شد اما سهم قم رتبه سوم بخش بانوان این پیکارها بود.

دبیر هیأت انجمن‌های ورزشی استان قم افزود: در مسابقات بخش بانوان مرحله نخست رنکینگ دارت کشور، سارا کیان از البرز روی سکوی نخست جای گرفت، هانیه احمدزاده دیگر نماینده البرز دوم شد و دو عضو تیم هیأت انجمن‌های ورزشی قم یعنی زهره ستوده و فاطمه ربانی‌مقدم مشترکا سوم شدند.

وی در ادامه به حضور ورزشکاران فلوربال قم در اردوی تیم ملی فلوربال ایران برای کسب آمادگی حضور در مسابقات آسیایی اشاره و بیان کرد: برای حضور در مسابقات کاپ آسیا چهار نماینده قم به اردوی انتخابی سه روزه تیم ملی فلوربال مردان ایران دعوت شدند.

ساری عنوان کرد: در این اردو ورزشکارانی از استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، اصفهان، قم، کردستان، زنجان و مازندران حضور داشتند و تهران با 9 فلوربالیست بیشترین سهمیه را به خود اختصاص داد و آذربایجان شرقی نیز دارای پنج ملی‌پوش بود، در حالی که قم چهار نماینده دارد.

وی در پایان اظهار کرد: محمدامین کرمانی، حسین خلیلی، حسین عرب‌زاده و محمد نعمتی چهار نماینده قم در اردوی تیم ملی فلوربال ایران محسوب می‌شوند، در حالی که مسابقات 2018 فلوربال کاپ آسیا در بخش مردان، مرداد ماه امسال به میزبانی کشور چین به انجام می‌رسد.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcbzzb0.rhbawpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما