سه شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب : 64889
منبع : خبرگزاری تسنیم

گلایه پرافتخارترین ورزشکار پرورش اندام استان از ورزش قم

قم نيوز : پرافتخارترین ورزشکار پرورش اندام استان و سرمربی تیم ملی پاورلیفتینگ کشور با انتقاد از مدیریت فعلی ورزش قم گفت: بنده برای همیشه عطای ورزش قم را به لقایش بخشیدم و دیگر در هیچ مکان ورزشی در قم حاضر نمی‌شوم.
گلایه پرافتخارترین ورزشکار پرورش اندام استان از ورزش قم
گلایه پرافتخارترین ورزشکار پرورش اندام استان از ورزش قم
به گزارش قم نیوز مجید تلخابی یکی از پیشکسوتان و پرافتخارترین ورزشکاران استان در رشته پرورش اندام محسوب می‌شود، وی تا زمانی که به‌عنوان ورزشکار عازم مسابقات می‌شد، توانست عنوان‌هایی بسیار زیادی را کسب کند که شاخص‌ترین آن‌ها کسب عنوان قهرمانی در مسابقات قوی‌ترین مردان ایران بود.

وی پس از دوره ورزشی خود وارد کارهای مدیریتی، مربیگری و داوری شد که ریاست هیئت پرورش اندام، حضور در مسابقات جهانی به‌عنوان داور و سرمربیگری تیم پاورلیفتینگ کشور ازجمله فعالیت‌هایی است که در کارنامه وی وجود دارد و این روزها از ورزش قم به علت دلخوری‌های بسیار فاصله گرفته است، ولی همچنان در سطح کشور و بین‌المللی به کار خود ادامه می‌دهد اما دل پر دردی از وضعیت فعلی ورزش قم دارد.

مجید تلخابی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با انتقاد از وضعیت فعلی مدیریت ورزش قم اظهار داشت: من متأسفم که در چند سال اخیر از افرادی حمایت کردم که دغدغه خدمت به مردم را نداشته و تنها به دنبال قوی کردن کانال‌های سیاسی خود بودند که از ورزشکاران مطرح استفاده ابزاری کردند.

رئیس سابق هیئت پرورش اندام استان افزود: مسئولان ورزشی خواهند رفت اما این قهرمانان و افراد واقعاً ورزشی هستند که نامشان در استان و کشور باقی می‌‌ماند.

وی گفت: شاید بتوانند از حضور من در مسئولیت‌های ورزشی استان جلوگیری کنند، اما آیا می‌توانند از پیشرفت من در عرصه بین‌المللی جلوگیری کنند؟ چرا که مدیران عرصه بین‌الملل شایسته‌سالاری را خوب می‌دانند.

پرافتخارترین ورزشکار پرورش اندام استان با بیان اینکه برای من رضایت مسئول ورزش و جوانان استان مهم نیست، عنوان کرد: در حال حاضر مشاور ریاست فدراسیون آسیا هستم و بالاترین رده داوری دنیا را تجربه کرده‌ام و هم‌اکنون عضو کوچکی از فدراسیون جهانی هستم که نیتم خدمت به ورزش کشورم است.

برای همیشه عطای ورزش قم را به لقایش بخشیدم

سرمربی تیم ملی پاورلیفتینگ کشور با اشاره به اینکه همیشه دعای خیر مردم پشت سر بنده بوده است، بیان کرد: بنده برای همیشه عطای ورزش قم را به لقایش بخشیدم و دیگر در هیچ مکان ورزشی در قم حاضر نمی‌شوم.

به گفته وی مدیرکل ورزش قم به امیرمهدی زاده و امثالهم که تمام دنیا آن‌ها را می‌شناسند احتیاج دارد و مجبور است به آن‌ها احترام بگذارد اما ورزشکاران مطرح به ایشان نیازی ندارند.

قوی‌ترین مرد ایران با انتقاد از رسانه‌های استان قم عنوان کرد: زمانی که از مسابقات برگشتم خبر موفقیت من در تمام رسانه‌های کشور منتشر شد به‌جز رسانه‌های استانی که زادگاه من است که فکر می‌کنم اداره کل خبرنگارها را تحت‌ فشار گذاشته است.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdceov8p.jh8evi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما