شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب : 64967
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت ووشو استان قم خبر داد

اعزام نمايندگان قم به دوره داوری بین‌المللی سطح A ووشو جهان

قم نيوز : رئيس هیأت ووشو استان قم گفت: دو تن از بهترين داوران قضاوت كننده ووشو قم به دوره داوری بین‌المللی سطح A ووشو جهان اعزام شدند.
اعزام نمايندگان قم به دوره داوری بین‌المللی سطح A ووشو جهان
اعزام نمايندگان قم به دوره داوری بین‌المللی سطح A ووشو جهان
به گزارش قم نیوز جواد محمدزاده امروز اظهار کرد: داوران قمی اعزامی به آزمون داوری بین‌المللی سطح A جهان در رشته ساندا، ابراهیم درتاج و خانم سالخورده هستند، در حالی که این دوره داوری در قاره اروپا به میزبانی کشور ایتالیا برگزار می‌شود.

وی در ادامه از برگزاری رقابت‌های جام رمضان ووشو قم ویژه بانوان خبر داد و افزود: این پیکارها برای برگزاری در روز جمعه 24 خرداد ماه برنامه‌ریزی شده و بانوان ووشوکار برای کسب عناوین برتر هر دو بخش تالو و ساندا با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس هیأت ووشو استان قم بیان کرد: در این مسابقات مربی اخلاق، مربی دارای بیشترین تعداد شرکت کننده، ووشوکار اخلاق، فنی‌ترین سانداکار و فنی‌ترین تالوکار معرفی و تجلیل می‌شوند، ضمن اینکه علاوه بر حکم و مدال، کاپ قهرمانی نیز به تیم‌های برتر اعطاء می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات ووشو جام رمضان بانوان قم در خانه ووشو مجموعه ورزشی جوادالائمه نیروگاه قم، خاطرنشان کرد: ثبت‌نام از ووشوکاران مایل به حضور در این رقابت‌ها در حال انجام است و پیکارها در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان هر دو بخش تالو و ساندا برگزار خواهد شد.

محمدزاده در ادامه با بیان اینکه تمامی مسابقات انتخابی استان از طریق سایت فدراسیون انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: این مهم مورد تاکید فدراسیون ووشو است و بر همین اساس ابتدا ۲۰ روز قبل از برگزاری مسابقات، هیات استان درخواست کتبی خود را به فدراسیون ارسال کرده و پس از فعال شدن سایت، هیات اقدام به ثبت‌نام ورزشکاران و مربیان جهت انتخابی خواهد کرد، زیرا تنها کسانی امکان حضور در مسابقات انتخابی کشور را دارند که هیات استان نام آنها را در سایت انتخابی درج کرده باشد.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcbz9b0.rhba0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما