شنبه ۹ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب : 65726
منبع : خبرگزاری فارس
در رده سني زير 14 سال رقم خورد

تنيسورهاي قم روي سكوي سوم ايران

قم نيوز : دو تن از چهره‌هاي آينده‌دار تنيس استان قم با كسب مقام سوم در مسابقات تنيس رده سني زير 14 سال قهرماني كشور به كار خود پايان دادند.
تنيسورهاي قم روي سكوي سوم ايران / قم ميزبان 2 انتخابي تنيس
تنيسورهاي قم روي سكوي سوم ايران / قم ميزبان 2 انتخابي تنيس
به گزارش قم نیوز بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون تنیس کشورمان رقابت‌های تنیس سال 1397 قهرمانی کشور در رده‌های سنی زیر 10، 12 و 14 سال هر دو بخش پسران و دختران به میزبانی هیأت قزوین برگزار شد و با رتبه سومی تنیسورهای قم به پایان رسید.

در رده سنی زیر 14 سال این دوره از مسابقات دو تنیسور قم به نام‌های طاها وزیری و صدرا وزیری در جایگاه سوم مشترک ایستاده و برای تنیس قم افتخار آفرین شدند، تنیسورهایی که محصول سرمایه‌گذاری هیأت تنیس قم روی استعدادهای رده‌های سنی پایه محسوب می‌شوند.

این در شرایطی است که مجموعا 95 تنیسور از استان‌های تهران، خراسان‌رضوی، مازندران، قزوین، اصفهان، گیلان، فارس، آذربایجان‌غربی، کرمان، ایلام، کرمانشاه، اصفهان و البرز در این دوره از مسابقات به میدان رفتند و سرداوری رقابت‌ها بر عهده مهرداد قزلباش و الهام احمدی بود.

این موفقیت در حالی برای تنیس قم رقم خورد که پیش از آن دو تنیسور مستعد دیگر از استان قم با حضور در دومین مرحله کمپ استعدادهای تنیس منطقه سه کشور به میزبانی هیأت البرز برای تنیس قم موفق ظاهر شده بودند، در حالی که این کمپ به مدت یک هفته برگزار شد و در پایان مسابقات آن که به شکل دوره‌ای برگزار شد محمدعلی لکی از قم در رده زیر ۱۲ سال نایب‌قهرمان شد ولی سهیل برخوردار قهرمانی رده زیر ۱۰ سال را از آن خود کرد.

رئیس هیأت تنیس استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با تبریک این موفقیت‌ها به جامعه ورزش قم و خانواده تنیس، از برگزاری پیکارهای انتخابی این رشته در قم خبر داد و افزود: روز پنجشنبه هفتم تیر ماه رقابت‌های انتخابی زیر 14 سال در مجموعه ورزشی شهید حیدریان برگزار می‌شود.

محمدرضا قدیر اضافه کرد: مسابقات انتخابی برای شناخت نفرات اعزامی به مسابقات کشوری رده‌ سنی زیر 12 سال نیز روز جمعه هشتم تیر ماه در مجموعه تنیس حیدریان برگزار می شود، ضمن اینکه در سایر رده‌ها نیز همین روند را برای بهترین اعزام به پیکارهای تنیس ایران پی می‌گیریم.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfvedv.w6dt0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما