شنبه ۹ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب : 65771
منبع : خبرگزاری مهر
در اولین هفته مسابقات لیگ کاراته وان ایران؛

کاراته کاهای جوان قمی موفق به کسب ۳ مدال شدند

قم نيوز : رئیس هیئت کاراته استان قم از کسب ۳ مدال کاراته کاهای قمی در اولین هفته مسابقات لیگ کاراته وان ایران خبر داد.
کاراته کاهای جوان قمی موفق به کسب ۳ مدال شدند
کاراته کاهای جوان قمی موفق به کسب ۳ مدال شدند
به گزارش قم نیوز علیرضا برخورداری اظهار داشت یک نشان نقره و دو نشان برنز حاصل تلاش کاراته کاهای قمی در اولین هفته مسابقات لیگ کاراته وان ایران بود و چهره‌های جوان کاراته قم هم در بخش کاتا و هم کومیته نمایش دلپذیری در این مسابقات داشتند.

وی افزود: هفته اول مسابقات لیگ کاراته وان ایران در ورزشگاه شهید همت شهر چهاردانگه تهران برگزار شد و کاراته کاهای استان توانستند به یک نشان نقره و ۲ نشان برنز در این دوره از مسابقات دست پیدا کنند.

رئیس هیئت کاراته استان قم گفت: در این مسابقات و در بخش کاتا، سید مجید وکیلی کاتاروی مدال آور آسیایی استان قم با ۴ برد و یک باخت، مدال برنز اولین مرحله لیگ کاراته وان آینده سازان کشور را در رده جوانان کسب کرد.

برخورداری بیان داشت: در بخش کومیته سهم کاراته قم از مدال‌ها ۲ مدال بود به طوری که حسین خدری با مربیگری برادران سلطانی به یک مدال نقره دست یافت و  سینا عبدالحسینی با مربیگری ابوالقاسم پایدار صاحب نشان برنز شد.

وی عنوان کرد: همچنین ابوالقاسم پایدار و محمد تقی زاده، داوران قمی در اولین مرحله لیگ کاراته وان ایران قضاوت کردند ضمن این که تیم دختران قم نیز در اولین مرحله لیگ کاراته وان حضور داشتند اما موفق به کسب عنوان نشدند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfyedv.w6dteagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما