چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب : 6616
سائلی خبرداد:

برگزاری همایش ملی صلح جهانی از دیدگاه اسلام در قم

قم نيوز : قم نیوز: همایش ملی صلح جهانی از دیدگاه اسلام با حضور اندیشمندان داخلی و خارجی روز 21 اردیبهشت ماه در مركز فقهی ائمه اطهار در قم برگزار می شود
برگزاری همایش ملی صلح جهانی از دیدگاه اسلام در قم
به گزارش قم نیوز، مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم  با اشاره به برگزاری این همایش اظهار داشت: این همایش با پیام آیت الله ناصر مكارم شیرازی از مراجع تقلید ترتیب خواهد یافت.

خلیل الله سائلی افزود: در این همایش "ابولحسن فقیه"، رییس سازمان جمعیت هلال احمر كشور، "طاهر رستمی"، دبیر كل جمعیت هلال احمر كشور، آیت الله "محی الدین حائری شیرازی"، عضو خبرگان رهبری به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: این همایش همزمان با نودمین سال تشكیل سازمان جمعیت هلال احمر و با هدف بررسی دیدگاه اسلام و آموزه های دینی برای صلح و نوعدوستی جهانیان در این شهر برگزار می شود.

سائلی، دیدار با علما و مراجع تقلید، برگزاری انتخابات مجامع عمومی جمعیت هلال احمر استان، تاسیس و راه اندازی دو خانه داوطلب در سطح مساجد بزرگ و تاثیرگذار، تاسیس چهار خانه داوطلب در بخش ها و روستاهای بزرگ استان، افتتاح و راه اندازی خانه داوطلب در كارخانجات و مراكز تولیدی و برگزاری مرحله استانی مسابقات رقابت مهر را از مهم ترین برنامه های هفته هلال احمر در این استان برشمرد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdca.6nik49nii5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما