سه شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۷
کد مطلب : 66209
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل تامین اجتماعی استان قم خبر داد

کاهش 16 درصدی صدور دفترچه بیمه تامین اجتماعی در استان قم

قم نيوز : مدیرکل تامین اجتماعی استان قم گفت: در سال گذشته 16 درصد کاهش صدور دستی دفترچه بیمه‌شدگان تامین اجتماعی استان را داشتیم؛ در سال 95 بالغ بر 400 هزار دفترچه تامین اجتماعی در استان صادر شده که این آمار در سال 96 بیش از 50 هزار مورد کاهش داشته است.
کاهش 16 درصدی صدور دفترچه بیمه تامین اجتماعی در استان قم/بخشودگی 23 میلیارد تومانی بدهی کارگاه‌های فعال استان
کاهش 16 درصدی صدور دفترچه بیمه تامین اجتماعی در استان قم/بخشودگی 23 میلیارد تومانی بدهی کارگاه‌های فعال استان

مدیرکل تامین اجتماعی استان قم خبر داد
کاهش 16 درصدی صدور دفترچه بیمه تامین اجتماعی در استان قم/بخشودگی 23 میلیارد تومانی بدهی کارگاه‌های فعال استان
مدیرکل تامین اجتماعی استان قم گفت: در سال گذشته 16 درصد کاهش صدور دستی دفترچه بیمه‌شدگان تامین اجتماعی استان را داشتیم؛ در سال 95 بالغ بر 400 هزار دفترچه تامین اجتماعی در استان صادر شده که این آمار در سال 96 بیش از 50 هزار مورد کاهش داشته است.

به گزارش قم نیوز علی‌اصغر دادخواه ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه 750 هزار بیمه شده تامین اجتماعی در قم وجود دارد اظهار کرد: با توجه به اقداماتی که طی سال‌های اخیر انجام شده تمام معوقات بدهی‌های مرتبط با بازنشستگان در استان قم به آنها پرداخت شده و افزایش حدود 20 درصدی حقوق نیز انجام شده است.

وی به وجود 2 هزار و 800 مقرری‌بگیر بیمه‌ بیکاری در استان اشاره کرد و افزود: این افراد ماهانه 3.5 میلیارد تومان حقوق دریافت می‌کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قم ایجاد چهار شعبه اصلی، 2 شعبه اقماری و سه کارگزاری برای پیگیری امور تامین اجتماعی در استان را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: همزمان با هفته تامین اجتماعی دو کارگزاری جدید در مجموعه استان راه‌اندازی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه 12 هزار و 800 کارگاه فعال در استان در سامانه تامین اجتماعی ثبت شده است افزود: 140 میلیارد تومان بدهی جرائم این کارگاه‌ها به تامین اجتماعی بود که با توجه به اجرای طرح بخشودگی جرائم هزار و 100 کارگاه درخواست بخشودگی داشتند و از بدهی 60 میلیارد تومانی آنها، 23 میلیارد تومان مشمول بخشودگی شد.

دادخواه اقدامات صورت گرفته در زمینه تحقق خدمات الکترونیک در سازمان تامین اجتماعی را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: در سال گذشته 16 درصد کاهش صدور دستی دفترچه بیمه‌شدگان تامین اجتماعی استان را داشتیم؛ در سال 95 بالغ بر 400 هزار دفترچه تامین اجتماعی در استان صادر شده که این آمار در سال 96 بیش از 50 هزار مورد کاهش داشته است.

وی با اشاره به ابلاغیه استاندار قم در خصوص راه‌اندازی میز خدمت در ادارات استان گفت: این کار در ادارات زیرمجموعه سازمان تامین اجتماعی در استان عملیاتی شده است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccoiqe.2bqex8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما