سه شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب : 66824
منبع : خبرگزاری فارس
در مسابقات قهرماني كشور رقم خورد

درخشش كاراته‌كاهاي قم با كسب 18 مدال

قم نيوز : كاراته‌كاهاي استان قم با درخشش در هر دو بخش كاتا و كوميته موفق به كسب 18 مدال طلا، نقره و مسابقات قهرماني كشور شدند.
درخشش كاراته‌كاهاي قم با كسب 18 مدال
درخشش كاراته‌كاهاي قم با كسب 18 مدال
به گزارش قم نیوز کاراته قم بعد از ناکامی امیر مهدی‌زاده ستاره یک دهه اخیر این رشته ورزشی در پیکارهای 2018 قهرمانی آسیا حالا دل‌خوش به بازگشت مجدد همین چهره ملی‌پوش با کسب مدال از بازی‌های آسیایی جاکارتای اندونزی است.

اما در فاصله زمانی باقی مانده تا شروع مسابقات کاراته در مهمترین رویداد ورزشی سال جاری قاره کهن یعنی بازی‌های آسیایی 2018، رقابت‌های داخلی این رشته در قالب لیگ و پیکارهای قهرمانی کشور جریان دارد و قمی‌ها هم در بخش کنترلی و هم در قسمت غیرکنترلی یا سبک‌ها به درخشش خود ادامه می‌دهند.

یکی از سبک‌های موفق کاراته در قم، سبک شوتوکان ساساکی‌ها است که هفدهمین دوره مسابقات آن در سطح قهرمانی کشور با حضور کاراته‌کاهای بیش از 15 استان در هر دو بخش کاتا و کومیته به میزبانی سالن شهید کبکانیان تهران به انجام رسید و قمی‌ها در جمع برترین‌ها حضور پررنگی داشتند.

تیم منتخب کاراته استان قم در این رقابت‌ها مجموعا موفق به کسب 18 مدال رنگارنگ شد، در حالی که عنوان‌داران بخش کاتا برای تیم قم امیررضا باقری، مهدی فرقانی، محمدماهان قلی‌زاده و محمدعرفان معتمدی بودند و سایر مدال‌ها از بخش کومیته نصیب تیم قم شد.

در بخش محمدحسام بیرامی، علی معلی، محمدحسین ورمزیار، احمد سلامی، علی محمدی، محمدجواد عبدالله، دانیال گلی، ابوالفضل سلامی، مصطفی ترکمن، محسن شیخ‌رضایی، علی اکبرزاده، محمدعرفان محمدصادقی، محمدمهدی حاجی‌میرزایی و علی جعفری روی سکو رفتند.

تیم منتخب کاراته قم در حالی با کسب 18 مدال به کار خود در هفدهمین دوره پیکارهای سبک شوتوکان ساساهاکی قهرمانی کشور پایان داد که نماینده این سبک در استان قم حمید مشایخی است و کاراته‌کاهای زیادی در تمام رده‌های سنی به فعالیت در این سبک می‌پردازند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcfjcdv.w6dv0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما