پنجشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۱
کد مطلب : 66982
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس پلیس آگاهی استان قم خبر داد

کشف محموله قاشق و چنگال قاچاق از نيسان حمل سوخت

قم نيوز : رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان از کشف محموله قاشق و چنگال قاچاق به ارزش 450 ميليون ريال در قم خبر داد.
کشف محموله قاشق و چنگال قاچاق از نيسان حمل سوخت
کشف محموله قاشق و چنگال قاچاق از نيسان حمل سوخت
به گزارش قم نیوز احمد کرمی اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی استان حین تردد کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی استان، یک دستگاه خودرو نیسان دارای مخزن حمل سوخت را متوقف کردند.

وی گفت: در ادامه طی بررسی اولیه مشخص شد خودرو حامل روغن سوخته بوده که از یکی از شهرهای جنوبی کشور به مقصد تهران بارگیری شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: سپس با اخذ مجوز قضائی، خودرو برای بررسی بیشتر به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان منتقل و 49 کارتن قاشق و چنگال به ارزش بیش از 450 میلیون ریال که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد.

سرهنگ کرمی گفت: نهایتاً متهم به انضمام پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

وی همچنین اظهارداشت: در پی خبر واصله مبنی بر این که یک دستگاه کامیون اقدام به سوخت گیری متناوب از یکی از جایگاه‌های سوخت می‌کند که با اعلام موضوع به پلیس آگاهی استان موضوع در دستور کار قرار گرفته و پس از شناسایی محل دپو سوخت، خودرو توقیف شد.

وی گفت: در ادامه با دستور قضائی سوخت مکشوفه با همکاری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به انبار این شرکت منتقل که پس از تخلیه مقدار آن را 1800 لیتر گازوئیل اعلام کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان افزود: همچنین در پی خبر واصله مبنی برحمل سوخت خارج از شبکه توسط یک دستگاه خاور، خودرو مذکور شناسایی و توقیف شد.

سرهنگ کرمی گفت: با هماهنگی قضائی، سوخت مکشوفه تحویل انبار شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی شده که مقدار آن را 2400 لیتر گازوئیل اعلام کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم افزود: نهایتاً هر دو راننده خودرو، به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcauoni.49nia15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما