شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب : 67011
منبع : خبرگزاری فارس
مدير تيم فوتسال الماس شهر قم خبر داد

الماس شهر آماده درخشش در فوتسال/ قمي‌ها انتظار بازگشت به ليگ برتر را دارند

قم نيوز : مدير تيم فوتسال الماس شهر قم از آمادگي اين تيم براي حضور موفق در دوره جديد رقابت‌ مدعيان صعود به ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور خبر داد.
الماس شهر آماده درخشش در فوتسال/ قمي‌ها انتظار بازگشت به ليگ برتر را دارند
الماس شهر آماده درخشش در فوتسال/ قمي‌ها انتظار بازگشت به ليگ برتر را دارند
به گزارش قم نیوز سعید برقعی امروز اظهار کرد: پذیرفتن مدیریت و مسوولیت تیمی که سال گذشته در مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور حضور داشته و سابقه طولانی در این سطح از فوتسال ایران دارد، واقعا بسیار سخت و حساس است.

وی ادامه داد: قم در سال 1396 دو نماینده در مسابقات لیگ برتر فوتسال ایران داشته و سقوط یکی از این دو تیم به لیگ دسته اول که حالا به تیم الماس شهر تغییر نام داده، مسوولیت ما را بسیار دشوار کرده چون قمی‌ها انتظار بازگشت مجدد این تیم به لیگ برتر را دارند.

مدیر تیم فوتسال الماس شهر قم با بیان اینکه الماس شهر قم با یک کادر فنی مجرب و بازیکنان با انگیزه آماده بازی‌های امسال لیگ دسته اول فوتسال ایران است، در ادامه بیان کرد: حریفان تیم در مرحله مقدماتی فصل جدید لیگ مشخص شده‌اند و از این به بعد بر اساس شناخت از حریفان به سراغ بازی‌های تدارکاتی خواهیم رفت.

وی با اشاره به قرعه‌‌کشی فصل جدید لیگ دسته اول فوتسال افزود: 18 تیم‌ حاضر در فصل 98 – 1397 لیگ دسته اول فوتسال ایران در دو گروه 9 تیمی قرار گرفته‌اند و تیم فوتسال الماس شهر قم در گروه نخست با حریفان خود برای صعود به لیگ برتر رقابت خواهد کرد.

برقعی به رقبای این تیم در مرحله گروهی اشاره و بیان کرد: تیم الماس شهر قم با تیم‌های صدرای شیراز، رعد پدافند اصفهان، شهرداری رشت، رعد پدافند مشهد، مبل کریمی البرز، خالص‌سازان زنجان، دانش ورزش فریمان و نفت امیدیه به شکل رفت و برگشت رقابت می‌کند.

وی در پایان اظهار کرد: 9 تیم حاضر در گروه دوم مرحله مقدماتی فصل جدید لیگ دسته اول فوتسال ایران نیز تیم‌های شاهد تهران، مقاومت تهران، شاهین کرمانشاه، بالان صنعت شیراز، هیات کاشان، اتحاد ورامین، رامک شیراز، استقلال‌نوین ماهشهر و ایرالکو اراک هستند و از هر گروه دو تیم به مرحله نهایی می‌رسند.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcez78p.jh8fzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما