دوشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 67123
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
با افزایش قطعی برق در شهر صورت گرفت؛

افزایش 3 برابری عملیات‌های نجات محبوس‌شدگان در آسانسور

قم نيوز : مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: با توجه به افزایش قطعی برق در شهر، عملیات‌های نجات محبوس‌شدگان در آسانسور بیش از سه برابر افزایش داشته است.
افزایش 3 برابری عملیات‌های نجات محبوس‌شدگان در آسانسور
افزایش 3 برابری عملیات‌های نجات محبوس‌شدگان در آسانسور
به گزارش قم نیوز عباس جعفری با اشاره به آمار عملیات‌های انجام شده آتش‌نشانی در تیرماه امسال، اظهار کرد: با توجه به افزایش قطعی برق در شهر بسیاری از عملیات‌هایی که سازمان آتش‌نشانی انجام داده مربوط به همین مساله و مشکلات ناشی از آن بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با تاکید بر اینکه قطع آسانسور و محبوس شدن افراد در آن به دلیل قطعی برق میزان عملیات‌های آتش‌نشانی در این زمینه را به شدت افزایش داده است،
خاطرنشان کرد: در تیر ماه سال گذشته 46 مورد عملیات رفع محبوسی در آسانسور توسط نیروهای عملیاتی آتش نشانی قم انجام شده در حالی که امسال در همین زمان 142 عملیات رفع محبوسی داخل آسانسور انجام شده که بیش از 80 مورد به قطع جریان برق مربوط می‌شود.

جعفری با تاکید بر اینکه عملیات‌های رفع محبوسی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از سه برابر شده است، تصریح کرد: در این 80 عملیات مرتبط با قطعی برق در قم، 240 نفر که داخل آسانسور محبوس شده بودند نجات پیدا کردند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcipzaq.t1ayr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما