پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۳
کد مطلب : 67252
منبع : ایسنا
معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استاندار قم:

با افزایش قیمت خودسرانه نان برخورد قانونی می‌شود

قم نيوز : معاون استاندار قم گفت: اگر چه مخالف افزایش قیمت نان نیستیم اما با هر گونه افزایش قیمت خودسرانه نان برخورد قانونی می شود.
با افزایش قیمت خودسرانه نان برخورد قانونی می‌شود
با افزایش قیمت خودسرانه نان برخورد قانونی می‌شود
به گزارش قم نیوز مهرداد غضنفری عصر روز گذشته (چهارشنبه) در جلسه شورای سیاست گذاری آرد و نان در دفتر معاون اقتصادی استانداری با تاکید بر جانمایی مناسب نانوایی ها در سطح استان عنوان کرد: صدور مجوز باید بر اساس نیاز و جانمایی باشد و اتحادیه ها در این ارتباط نظارت کافی داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استاندار قم افزود: به هیچ عنوان قصد جلوگیری از کسب و کار و فعالیت های اقتصادی را نداریم اما ضروری است تراکم و پهنه بندی در تاسیس نانوایی ها رعایت شود و در محله ها به تعداد کافی نانوایی تاسیس شود.

وی در مورد قیمت نان نیز تصریح کرد: اگر چه مخالف افزایش قیمت نان نیستیم اما با هر گونه افزایش قیمت خودسرانه نان برخورد قانونی می شود و قیمت ها باید طبق قانون تعیین شود.

غضنفری بیان کرد: افزایش بی دلیل قیمت نان یک نوع اخلال در نظم عمومی است و مشکلاتی را به وجود می آورد.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی که ابلاغیه ای از سوی دولت مبنی بر افزایش قیمت نان صادر شود قیمت ها نیز افزایش پیدا می کند و در حال حاضر افزایش قیمت نان نداریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استاندار قم با بیان اینکه برخی تلاش می کنند در شرایط فعلی به سوء استفاده بپردازند و قیمت ها را به صورت غیر قانونی افزایش دهند، ادامه داد: گران فروشی در هر زمینه ای، حق مردم را تضییع می کند و پسندیده نیست.

غضنفری گفت: قیمت نان نیز طبق تعرفه های آرد و محاسبه سایر هزینه ها تعیین می شود و باید منطقی و قانونی باشد که به مردم نیز فشار اقتصادی وارد نکند.

وی تصریح کرد: همان طور که به حقوق واحدهای نانوایی باید توجه شود، حقوق مصرف کنندگان نیز باید مورد توجه باشد. مردم به دنبال عدالت و برخورد با گران فروشی هستند و ما در این زمینه وظیفه مهمی بر عهده داریم.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcb55b0.rhbzspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما