شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 67361
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
آیت الله فاضل لنکرانی:

حوزه و مراجع از وضع معیشت مردم در رنج هستند

قم نيوز : عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: امروز حوزه و در راس آن مراجع معظم تقلید و علما از وضع معیشت مردم ناراحت و در رنج هستند، طلاب نیز از ضعیف ترین اقشار جامعه هستند که ۹۰ درصد آنان زیر خط فقر قراردارند.
حوزه و مراجع از وضع معیشت مردم در رنج هستند/ ۹۰ درصد طلاب زیر خط فقر قرار دارند
حوزه و مراجع از وضع معیشت مردم در رنج هستند/ ۹۰ درصد طلاب زیر خط فقر قرار دارند
به گزارش قم نیوز آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی، امروز در دیدار سردار مجتبایی فرمانده انتظامی استان قم، با تقدیر و تشکر از فعالیت های صورت گرفته از سوی نیروی انتظامی استان قم گفت: لازم است از فعالیت ها و زحمات نیروی انتظامی در برهه های حساس مخصوصا دی ماه سال گذشته تقدیر و تشکر ویژه ای شود چرا که این نهاد دقیق تر از ده های اول انقلاب اسلامی عمل کرد و به خوبی تجمعات را مدیریت کرد.

وی افزود: بخشی از این تجمعات مردمی به خاطر گرفتاری های اقتصادی مردم است که لازم است هر چه سریعتر مسئولین به این امور رسیدگی کنند و وضع معیشت مردم بهبود یابد اما بخش دیگری نیز سوء استفاده دشمنان اسلام و انقلاب است.

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) با اشاره به اینکه حوزه و روحانیت همواره درکنار مردم بوده  و است خاطر نشان ساخت: امروز حوزه و در راس آن مراجع معظم تقلید و علما از وضع معیشت مردم ناراحت و در رنج هستند  و در این جهت همسو و همراه مردمند؛ همچنین باید دانست که خود طلاب نیز از ضعیف ترین اقشار جامعه هستند؛ اما متاسفانه مردم نگاهشان به عده معدودی از روحانیون صاحب منصب است،اما باقی طلاب و روحانیونی که ۹۰درصد آنها زیر خط فقر زندگی می کنند را نمی بینند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با  اشاره به توطئه های همیشگی دشمنان اسلام تاکید کرد:  دشمن  برای دین و دنیای مردم دلسوزی نمی کند؛ بلکه هدف دشمن  برگشت به تسلط قبل از انقلاب اسلامی ایران است  و خوشبختانه مردم ما نیز این را به خوبی می دانند.

استاد حوزه علمیه قم گفت: برای همه ما روشن است که نیروی انتظامی، قوی، دلسوز و همیشه در صحنه است و مسائل و مشکلات را به خوبی مدیریت می کند و لازم است همگان به خصوص مردم قم از نیروی انتظامی استان قم و شخص فرمانده این نیرو در قم تقدیر و تشکر نمایند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccs1qe.2bqme8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما