دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب : 67453
منبع : ایسنا
رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم:

جهاددانشگاهی فرصت‌های بالنده‌ای در معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی دارد

قم نيوز : رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم گفت: جهاد دانشگاهی فرصت‌های بالنده‌ای در معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان دارد.
جهاددانشگاهی فرصت‌های بالنده‌ای در معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی دارد
جهاددانشگاهی فرصت‌های بالنده‌ای در معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی دارد
به گزارش قم نیوز حسن مالکی‌نژاد با تبریک سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی عنوان کرد: بارزترین ویژگی جوانان در جهاد دانشگاهی،داشتن روحیه جهادی در عرصه‌های مختلف سازندگی است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم افزود: به ویژه جهاد دانشگاهی قم در بسیاری از بسترهای فرهنگی و علمی و آموزشی پیشگام بوده است. نخبگان جهاد دانشگاهی با تعهد و توان و اراده ای که دارند می توانند حرکت های بزرگ فرهنگی را رقم بزنند. جهاد دانشگاهی فرصت های بالنده ای در معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان دارد.

وی خاطرنشان کرد: از تاکیدات رهبری معرفی آرمان های انقلاب و دستاوردهای نظام به آحاد مردم است و در این خصوص رسالت مهمی بر عهده جهاد دانشگاهی است چرا که این نهاد انقلابی همواره وفاداری‌اش را به انقلاب اسلامی نشان داده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم بیان کرد: فعالیت‌های فرهنگی جهاد دانشگاهی در طول سال‌های گذشته تا کنون بی بدیل و اثرگذار بوده است. جهاد دانشگاهی در واقع رسالت جهادی خود را ثابت کرده و امروز انتظار می رود با شرایط فعلی کشور و مشکلاتی که با آن دست به گریبان هستیم توان خود را در رفع این مشکلات نشان دهد.

مالکی نژاد یادآور شد: باید دستاوردهای انقلاب اسلامی و توانمندی‌های جوانان را به جهان نشان داد تا دنیا بداند نمی تواند جوانان ما را با تحریم و حربه های اقتصادی و سیاسی از پای درآورد.

وی عنوان کرد: دشمن در تلاش است جوانان این مرز و بوم را بی انگیزه و ناتوان جلوه دهد و بذر ناامیدی را در بین جوانان ایرانی بکارد در حالی که مردم همواره به نظام وفادار هستند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد:در چنین شرایطی رسالت دستگاههای فرهنگی و نهادهای انقلابی از جمله جهاد دانشگاهی سنگین تر است و باید دستاوردهای بزرگ انقلاب در مسیر عزت و اقتدار را به جامعه معرفی کند. جهاد دانشگاهی باید ظرفیت های لازم را در جهت اعتلای انقلاب و رشد و شکوفایی نظام را به کار گیرد و دشمنان را از حربه هایی که دارند نا امید کند.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcexe8p.jh8fni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما