پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب : 67635
منبع : خبرگزاری مهر
نماینده ولی فقیه در سپاه قم:

خبرنگاران در زمینه‌سازی ظهور امام زمان(عج) وظیفه سنگین‌تری دارند

قم نيوز : نماینده ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع) گفت: انقلاب اسلامی ایران زمینه‌ساز ظهور حضرت ولی عصر(عج) است و خبرنگاران در زمینه‌سازی این ظهور وظیفه سنگین‌تری دارند.
حجت الاسلام سید حسن اکبری
حجت الاسلام سید حسن اکبری
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام سید حسن اکبری قبل از ظهر پنج‌شنبه در آیین گرامیداشت روز خبرنگار و تجلیل از خبرنگاران استان قم که در تالار نخلستان قم برگزار شد، طی سخنانی با بیان این که خبررسانی علم است، اظهار داشت: هر خبری که به دست شما رسید ابتدا تحقیق کنید و از درستی و نادرستی آن مطمئن شوید.

وی با بیان این که آبروی مسلمان از خانه خدا بالاتر است، اظهار داشت: خداوند آبروی انسان مسلمان تأکید بسیاری دارد و هیچ‌گاه به افراد اجازه نداده آبروی مسلمان برود. بر همین اساس است که تأکید شده قبل از عنوان خبری ابتدا از صحت آن مطمئن شویم.

نماینده ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع) ابراز کرد: اگر جامعه‌ای بخواهد استوار بماند این معلول نخبگان آن جامعه است. دشمن با رسوایی برای اسلام نقشه‌کشی می‌کند و ما امیدواریم داریم دشمن با همین رسوایی شکست بخورد.

وی با بیان این که آینده از آن ما است، افزود: انقلاب اسلامی ایران زمینه‌ساز ظهور حضرت ولی عصر(عج) است و این زمینه‌سازی را خبرنگاران بر عهده دارند و شما سربازان حضرت حجت هستید. این نشان می‌دهد تا چه اندازه خبرنگاران وظیفه سنگین دارند.

حجت الاسلام اکبری ادامه داد: ما صاحب و مولا داریم که دنیا با همه توانمندی‌هایش این را ندارد.

انتهای پیام/ 139
https://qomnews.ir/vdcgn393.ak9uw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما