يکشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۱۵
کد مطلب : 67744
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم خبر داد

ریزش چاه با فاصله 30 متری با خط اصلی مترو/فرد مقنی دارای علایم حیاتی است

قم نيوز : سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به حادثه اخیر روی داده گفت: به هیچ عنوان ریزشی در خط یک و دو مترو روی نداده بلکه چاهی که از طرح اصلی مترو نزدیک به 30 متر فاصله دارد دچار ریزش شده است.
ریزش چاه با فاصله 30 متری با خط اصلی مترو/فرد مقنی دارای علایم حیاتی است
ریزش چاه با فاصله 30 متری با خط اصلی مترو/فرد مقنی دارای علایم حیاتی است
به گزارش قم نیوز حمید کریمی امروز با اشاره به حادثه ریزش چاه در میدان مطهری اظهار کرد: به هیچ عنوان ریزشی در خط یک و دو مترو روی نداده بلکه چاهی که از طرح اصلی مترو نزدیک به 30 متر فاصله دارد دچار ریزش شده است.

وی خاطرنشان کرد: چاهی که در کنار طرح مترو در میدان مطهری حفاری شده بود ریزش کرده است. اینگونه ریزش در سطح شهر در طول روز در علمیات آتش‌نشانی وجود داشته و اکنون نیروهای آتش‌نشانی به مقنی دسترسی دارند و در حال رهاسازی وی هستند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با بیان اینکه این حادثه رأس ساعت 20:9 به مرکز فرماندهی آتش نشانی قم مخابره شد گفت: بلافاصله خودروهای نجات از سه ایستگاه به محل اعزام شدند و اکنون سه گروه نجات و دو گروه پشتیبانی در محل حاضر هستند.

وی عنوان کرد: آواربرداری به طور مطلوب صورت گرفته و فرد مقنی تا بخش کمر رهاسازی شده و علایم حیاتی  دارد. همکاران در حال جا به جایی آوارهای دیگر هستند تا به طور کامل فرد محبوس رهاسازی و از داخل چاه خارج شود.

کریمی یادآور شد: عمق چاه تا این لحظه پنج متر است به محض اینکه مصدوم رهاسازی شود تحویل عوامل اورژانس می‌شود تا به مراکز درمانی برای انجام معاینات پزشکی منتقل شود.

گفتنی است این مقنی سالم نجات یافت  و به مرکز درمانی انتقال یافت.
انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdchkqn-.23nqkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما