چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب : 6799
عرب انصاری عنوان کرد:

امنیت سرمایه گذاری در ایران

قم نيوز : قم نیوز: معاون سیاسی امنیتی استانداری قم گفت: جمهوری اسلامی ایران كشوری امن در منطقه برای سرمایه گذاری خارجی محسوب می شود.
امنیت سرمایه گذاری در ایران
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمد مهدی عرب انصاری روز چهارشنبه در همایش منطقه ای اجرای شناسه دار كردن كالاهای وارداتی در استان قم (طرح شبنم)، افزود: امنیت پایه اصلی سرمایه گذاری است و اگر امروز سرمایه گذاران خارجی زیادی برای ورود به طرح های عظیم عمرانی و اقتصادی كشور اعلام آمادگی كردند حاكی از امنیت كامی است كه در كشور حكمفرماست.

وی ادامه داد: در ایران امنیت زیادی برای سرمایه گذاری وجود دارد است و این درحالیست كه ناامنی در بسیاری از كشورهای با ثبات دنیا حاصل شده و نا امنی كه كشورهای زورگوی دنیا به سمت ما نشانه رفته بودند امروز به دلیل ایستادگی، رشادت و شهادت جوانان كشور به سمت خودشان برگشته است.

عرب انصاری اضافه كرد: در حالیكه در این چند ساله شاهد افزایش فشار و تحریم های بین المللی بر جمهوی اسلامی ایران هستیم، نه تنها مردم بصیر كشورمان بلكه مردم دنیا به این نكته پی برده اند كه ایران كشوری امن و بستر خوبی برای سرمایه گذاری در این كشور فراهم است.

وی تاكید كرد: امروز فعالیت های اقتصادی را باید دو چندان كرد تا به ثبات كامل اقتصادی برسیم كه این نشان از قدرت، تدبیر، درایت، هوشمندی و توانمندی رهبر معظم انقلاب، مردم و مدیریت سیاسی كشور دارد.

وی افزود: بزودی ایران اسلامی در چشم انداز ۲۰ ساله قدرت برتر منطقه خواهد شد.

عرب انصاری در ادامه با اشاره به اجرای طرح شبنم تصریح كرد: این طرح یكی از الزاماتی است كه می تواند از ورود كالای قاچاق به كشور جلوگیری كرده و یكی از راهكارهای ارزشمندی است كه می توان با همكاری مردم، نظارت ویژه ای بر كالاهای موجود در سطح عرضه اعمال كرد.

وی همچنین با اشاره به بهره برداری دو هزارمین كارخانه صنعتی در استان قم گفت: بزودی زنگ افتتاح دو هزارمین كارخانه صنعتی استان به صدا در می آید كه افتخاری بسیار بزرگ برای قم محسوب می شود.

همایش منطقه ای اجرای شناسه داركردن كالاهای وارداتی در استان قم (طرح شبنم)، امروز در سالن اجتماعات سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان برگزار شد.

طرح شبنم یا همان شبكه بازرسی و نظارت مردم، زیرساختی است كه به چهار روش مختلف امكان استعلام اصالت كالا را برای ذینفعان فراهم كرده و به تبع آن ضمن فراهم ساختن زمینه پیشگیری از ورود كالاهای قاچاق و جعلی، حیطه نظارت بر عرضه كالاها را در سطح عامه مردم گسترش می دهد.

مردم می توانند با استفاده از دوربین گوشی تلفن همراه خود، ارسال پیامك به شماره ۳۰۰۰۳۹۲، استفاده از تلفن گویا به شماره ۸۸۹۶۹۲۹۶ و ورود به سایت اینترنتی به نشانی shabnam.ir از طرح شبنم استفاده كنند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcc.oqea2bqmola82.html
نام شما
آدرس ايميل شما