يکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۱
کد مطلب : 68082
منبع : خبرگزاری فارس

جدال تنيسور قم با حريف قزاقستاني در نخستين تجربه بازي‌هاي آسيايي

قم نيوز : ملي‌پوش تنيس استان قم امروز نخستين مسابقه خود را در چارچوب پيكارهاي رشته تنيس بازي‌هاي آسيايي 2018 مقابل حريفي از كشور قزاقستان برگزار مي‌كند.
جدال تنيسور قم با حريف قزاقستاني در نخستين تجربه بازي‌هاي آسيايي
جدال تنيسور قم با حريف قزاقستاني در نخستين تجربه بازي‌هاي آسيايي
به گزارش قم نیوز در حالی که امسال هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی در شرق قاره کهن به میزبانی شهر جاکارتای اندونزی برگزار می‌شود، ورزش استان قم نخستین‌بار در رشته تنیس موفق به کسب سهمیه حضور در این بازی‌ها را کسب کرده است.

در واقع بیشترین حضور نمایندگان قم در بازی‌های آسیایی به رشته‌هایی نظیر کاراته، کشتی و دوومیدانی باز می‌گردد و تا قبل از دوره هجدهم این بازی‌ها که از چند روز قبل آغاز شده، سابقه نداشته که رشته‌ای همچون تنیس برای قم در این بازی‌ها سهمیه کسب کند.

در هر حال چهره‌ای جوان، مستعد و آینده‌دار به نام امیرحسین بادی که به سرعت مدارج ترقی و پیشرفت را در این رشته ورزشی به خوبی طی کرده، با درخشش خود در میادین داخلی، بین‌المللی و آسیایی این رشته توانست نخستین‌بار قم را صاحب سهمیه بازی‌های آسیایی کند.

بادی به اتفاق دو تنیسور دیگر در بخش مردان و سه تنیسور در قسمت بانوان، یکی از 6 عضو تیم ملی تنیس ایران در مهمترین رویداد ورزشی قاره کهن است و با توجه به قرعه‌کشی انجام شده، نخستین حریف خود را که تنیسوری از کشور قزاقستان است، برای شروع این رقابت‌ها شناخت.

در مسابقات تنیس این دوره از بازی‌های آسیایی شاهین خالدان، امیرحسین بادی و محمدبهروز کارگران با هدایت سعید احمدوند ملی‌پوشان تیم مردان ایران به شمار می‌روند و در بخش بانوان غزل پاک‌باطن، صدف صادق‌وزیری و شهرزاد بانی‌سعید با هدایت فرناز فصیحی عضو تیم بانوان ایران هستند.

در روز نخست این پیکارها امروز در بخش انفرادی مردان شاهین خالدان با اوگنی بابک از قرقیزستان روبه‌رو می‌شود و امیرحسین بادی ملی‌پوش تنیس استان قم به مصاف فرهاد یرومبایف از قرقیزستان می‌رود ، ضمن اینکه سه نماینده بانوان ایران به ترتیب با حریفانی از کره‌جنوبی، عمان و ویتنام مسابقه می‌دهند.

انتهای پیام / 139
https://qomnews.ir/vdcdxz09.yt0jj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما