دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب : 68131
منبع : خبرگزاری ايرنا
استاد برجسته حوزه علمیه قم:

اقدامات تفرقه انگیز، عظمت کشور را دچار خدشه می کند

قم نيوز :  آیت الله سید محمد سجادی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم ، همه اقشار ملت ایران را به وحدت فراخواند و تاکید کرد: اگر بین سیاسیون، دولت و ملت ایران وحدت کلمه باشد آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند ولی اگر تفرقه بین علما، مردم، نظام و ... ایجاد شد، عظمت ما از بین می رود و دشمنان جرات بیشتری برای ضربه زدن به کشور پیدا می کنند.
اقدامات تفرقه انگیز، عظمت کشور را دچار خدشه می کند
اقدامات تفرقه انگیز، عظمت کشور را دچار خدشه می کند
 به گزارش قم نیوز آیت الله سید محمد سجادی اظهار داشت: درحال حاضر طلاب حوزه های علمیه باید نسبت به شرایط حساس کشور واقف باشند و از هرگونه حرکت های اختلافی جلوگیری نمایند. 
وی ادامه داد: اکنون با پرچمداری ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی، آمریکا منزوی و وحدت عجیبی علیه این کشور ایجاد شده است و ما نباید با برخی حرکات داخلی، آن را تحت شعاع قرار دهیم. 
آیت الله سجادی درادامه با اشاره به اینکه مدرسه فیضیه متعلق به عالم تشیع و پایگاه انقلاب اسلامی است، گفت: نباید از این پایگاه عظیم علم و اجتهاد، از سوی عده ای ندای اختلاف، تفرقه و دودستگی به گوش برسد. 
وی ادامه داد: در شرایطی که شیطان اکبر با تمام ابزارهای سیاسی، اقتصادی، نظامی و فرهنگی به جنگ ما آمده اند،سزاوار نیست عده ای درمدرسه فیضیه حرکاتی اختلاف برانگیز انجام دهند که باعث جسارت و امیدواری دشمن شود. 
وی از مدیران حوزه های علمیه خواست، مراقب تحرک برخی افراد باشند و اجازه ندهند که آنان با انجام کارهای اختلاف برانگیز و سطحی، حوزه علمیه قم را بدنام کنند و بدانند، کارهای این افراد به نام حوزه نوشته خواهد شد. 
آیت الله سجادی با اشاره به آیاتی از سوره ناس خاطرنشان کرد: همیشه باید از شر عده ای که درجامعه ایجاد تشویش و تندروی می کنند به خدای بزرگ پناه بیریم، این نغمه های اختلافی، شیطانی است. 
وی گفت: امروز بزرگترین مساله ما شیطان اکبر و امریکاست، استکبار در همه جبهه ها علیه ایران برنامه ریزی کرده و توطئه های 40 ساله علیه ما را علنی تر کرده است. 
آیت الله سجادی بیان داشت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب شرایط امروز ما حساس است ، یا باید در برابر آمریکا تسلیم شویم و یا با پیروی از سلوک حضرت سیدالشهدا (ع)، مقاومت کنیم تا به پیروزی برسیم. 
وی ادامه داد: آنها در برجام ثابت کردند که به هیچ عهد و پیمانی وفادار نیستند و امروز دنبال حاکمیت گروه های داعش مسلکی مانند منافقان در این کشور هستند،چرا در این شرایط باید شاهد نغمه های اختلاف برانگیز آن هم از پایگاه انقلاب یعنی قم مقدس باشیم؟ 
آیت الله سجادی تصریح کرد: شخصیت های بزرگی مانند حضرت امام راحل، مراجع عظام تقلید و صدها شخصیت های بزرگ از فیضیه و حوزه علمیه قم برخاسته که مایه افتخار شیعه و اسلام هستند، نباید شاهد حرکاتی از روی جهالت در این حوزه مقدس باشیم. 
وی ادامه داد: گاهی فرد جاهل با نیت خدمت، ضربه ای می زند که دشمن نمی زند، یعنی تصور آنها این است که کار خوبی می کند در حالی که به حوزه و نظام ضربه وارد می کند. 
تجمع طلاب و روحانیون حوزه علمیه قم با موضوع مطالبه عدالت اقتصادی،پنجشنبه هفته گذشته با شعار «روحانیت هم درد و همراه مردم» در مدرسه فیضیه برگزار شد که وجود پلاکاردهایی با مضامین تهدید مسئولان، واکنش هایی به همراه داشت. 

انتهای پیام /139
https://qomnews.ir/vdcizzaq.t1avp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما