جمعه ۲ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 68280
منبع : خبرگزاری فارس
استاندار قم مطرح کرد

پیگیری جذب سرمایه گذار جدید برای تکمیل پروژه فرودگاه قم

قم نيوز : استاندار قم گفت: سرمایه گذار قبلی پروژه فرودگاه قم 60 میلیارد تومان از مردم گرفت، در حالی این پروژه معارض داشت و با کمک دولت و جذب سرمایه گذاران به دنبال اجرای پروژه فرودگاه قم هستیم.
پیگیری جذب سرمایه گذار جدید برای تکمیل پروژه فرودگاه قم/ عزل و نصب مدیران بدون هماهنگی استاندار انجام نمی‌شود
پیگیری جذب سرمایه گذار جدید برای تکمیل پروژه فرودگاه قم/ عزل و نصب مدیران بدون هماهنگی استاندار انجام نمی‌شود
به گزارش قم نیوز سید مهدی صادقی امروز با اشاره به وضعیت پروژه فرودگاه قم اظهار کرد: سرمایه گذار به تعهدات خود در این پروژه عمل نکرد و خلع ید از او در پروژه صورت گرفت، با کمک دولت و جذب سرمایه گذاران به دنبال اجرای پروژه فرودگاه قم هستیم، اما موضوع این پروژه پیچیده است، سرمایه گذار قبلی پروژه فرودگاه قم 60 میلیارد تومان از مردم گرفت، در حالی که این پروژه معارض داشت.

وی ادامه داد: استاندار نماینده عالی دولت در یک استان است و او پاسخگوی تمام عملکردها در استان است، استاندار بر عملکرد مدیران نظارت می‌کند و هر سال ارزیابی مدیران صورت می‌گیرد، عزل و نصب مدیران در یک استان بدون هماهنگی استاندار انجام نمی‌شود.

استاندار قم افزود: به جریان آزاد اطلاعات اعتقاد دارم و باید مدیران استان با رسانه‌ها ارتباط داشته باشند.

صادقی با اشاره به لزوم استفاده از کالای داخلی در استان قم اظهار کرد: ابلاغ کردیم که از تولیدات کالاهای داخلی و استان قم در ادارات به خصوص استانداری قم استفاده شود، همچنین در چند سال اخیر از لباس‌های تولید استان قم به عنوان لباس فرم دانش آموزان استفاده شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با برگزاری جلسات کارگروه تنظیم بازار بر وضعیت قیمت‌ها در استان قم نظارت می‌کنیم، به دنبال جلوگیری از گران فروشی در استان هستیم، همچنین پیگیری‌هایی در خصوص ممنوعیت تبلیغ سوهان قم در رسانه‌ها داریم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdzx09.yt0jj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما