شنبه ۳ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۹
کد مطلب : 68325
منبع : خبرگزاری مهر

حضور ۶ تیم کاتا از قم در لیگ‌های پایه کاراته کشور

قم نيوز : مربی تیم کاتای شهید زین الدین قم از حضور ۶ تیم کاتا از قم در لیگ‌های پایه کاراته کشور خبر داد.
حضور ۶ تیم کاتا از قم در لیگ‌های پایه کاراته کشور
حضور ۶ تیم کاتا از قم در لیگ‌های پایه کاراته کشور
به گزارش قم نیوز علی سلطانی اظهار داشت: بخش کاتا در رشته کاراته در قم رو به پیشرفت است و افزایش تعداد تیم‌های حاضر در این بخش در لیگ‌های کشوری نشان از پیشرفت کاتا در قم دارد به طوری که  ۶ تیم کاتا از قم در لیگ‌های پایه کاراته کشور حضور دارند.

وی افزود: در دومین هفته از لیگ‌های پایه کاراته کشور که در پایان هفته گذشته در تهران برگزار شد تیم‌های کاتای پایه قم متشکل از کاتاروهای ۲ باشگاه شهید زین الدین و کارن در رده‌های سنی خردسالان ۸ تا ۱۰ سال، نونهالان ۱۱ تا ۱۳ سال و جوانه‌ها ۱۴ تا ۱۷ سال  در این رقابت‌ها روی تاتامی رفتند که

 مربی تیم کاتای شهید زین الدین قم گفت: تیم کارن قم در رده خردسالان با پیروزی‌های پی در پی برابر تیم‌های آکادمی کاراته شیراز و آکادمی صادقی موفق شد به عنوان تیم صدرنشین و اول گروه خود راهی مرحله دوم لیگ کاتای خردسالان کشور شود.

سلطانی بیان داشت: در همین رده سنی تیم شهید زین الدین قم با شکست برابر تیم‌های آذربایجان شرقی و هیئت کاراته استان گیلان از صعود به دور بعد بازماند و در رده سنی نونهالان ۳ تیم کارن یک، کارن ۲ و شهید زین الدین با عملکرد قابل توجه در گروه‌های خود صدر نشین شدند.

وی عنوان کرد: رقابت‌های لیگ رده‌های سنی پایه در چهار گروه و به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود و در پایان مرحله اول دو تیم از هر گروه به مرحله بعد صعود خواهند کرد که در حال حاضر ۴ تیم از مجموع ۶ تیمی صدرنشین هستند.

 مربی تیم کاتای شهید زین الدین قم تصریح کرد: کاراته کاهای باشگاه‌های شهید زین الدین و کارن به مربیگری حسن سلطانی، محمد مهدی سلطانی، محمد سلطانی و علی سلطانی تمرینات خود را پیگیری می‌کنند و سرپرستی این تیم‌ها به عهده کریم افشار، علی صالح، محمد امین سلطانی، علیرضا خدری و مسعود ظهرابی است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdks09.yt0jx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما