دوشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۳
کد مطلب : 68958
منبع : ایسنا
جشنواره ملی مهدویت

لزوم برگزاری جشنواره‌ها در سطح نخبگانی

قم نيوز : معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران گفت: آثار محصول جشنواره‌ها که نقش فرهنگ‌سازی در جامعه دارند باید در سطح بالای علمی به جامعه عرضه شوند بنابراین بهتر است که جشنواره‌ها در سطح نخبگانی برگزار شود.
لزوم برگزاری جشنواره‌ها در سطح نخبگانی
لزوم برگزاری جشنواره‌ها در سطح نخبگانی
به گزارش قم نیوز معصومه ظهیری در گفت و گویی عنوان کرد: طبق اعتقادات شیعیان، حکومت مهدوی، حکومت جهانی است و در این دوره‌ای که حکومت‌های استکباری همه تلاش خود را جهت افزیش اقتدار و بقای خود انجام می‌دهند، بنابراین در این وضعیت، وظیفه شیعیان، تلاش هرچه بیشتر جهت تحقق حکومت مهدوی است.

وی تصریح کرد: شیعیان باید همه ابزارهای آموزشی، پژوهشی، ترویجی و تبلیغی خود را جهت تحقق حکومت مهدوی به کار گیرند و در پرورش نیروی انسانی مستعد در این زمینه بکوشند.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران در خصوص برگزاری جشنواره ملی مهدویت توسط جهاددانشگاهی قم اظهار کرد: باتوجه به اینکه جشنواره‌ها، تنوع موضوع داشته و فراگیر هستند، بهتر است که در سطح نخبگانی برگزار شود؛ زیرا که آثار محصول جشنواره‌ها که نقش فرهنگ سازی در جامعه دارند در سطح بالای علمی به جامعه عرضه شوند.

ظهیری با تاکید بر اینکه همه محورهای پژوهشی، هنری و... در برگزاری جشنواره‌ها اهمیت دارند، گفت: از آنجا که امروزه زبان هنر و رسانه، فراگیری بیشتری دارد، امروزه باید به این بخش بیشتر توجه شود؛ چراکه آثارهنری محصول جشنواره‌ها از آثار دیگر می‌تواند موثرتر باشد.

وی یادآورشد: ازآنجا که ایران، کشوری شیعی است، اهمیت برگزاری جشنواره‌های مهدوی بیشتر احساس می شود و باید با بهره‌گیری از روش‌های جدید اطلاع‌رسانی و افزایش کیفیت آثار برگزیده در ارتقای کمی و کیفی جشنواره‌ها تلاش کرد.


انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcfc1dv.w6dctagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما