چهارشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب : 69048
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته دهم صورت مي‌گيرد

پذيرايي سوهان قم از قعرنشين ليگ برتر فوتسال

قم نيوز : فوتساليست‌هاي تيم سوهان محمدسيما قم در دهمين هفته رقابت‌هاي ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور از آخرين تيم جدول رده‌بندي پذيرايي مي‌كنند.
پذيرايي سوهان قم از قعرنشين ليگ برتر فوتسال
پذيرايي سوهان قم از قعرنشين ليگ برتر فوتسال
به گزارش قم نیوز دیدارهای هفته دهم از نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتسال ایران پنجشنبه 22 شهریور ماه آغاز می‌شود اما فوتسالیست‌های تیم سوهان محمدسیما قم در دیداری خانگی روز جمعه 23 شهریور در قم میزبان آخرین تیم جدول رده‌بندی خواهند بود.

تیم فوتسال سوهان محمدسیما قم که با گرفتن ضعیف‌ترین نتیجه هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در جدول رده‌بندی این مسابقات سه پله سقوط کرده، این هفته برای بازگشت به بالای جدول از تیم قعرنشین اهورا بهبهان در قم میزبانی می‌کند.

شاگردان حسین صبوری در تیم سوهان محمدسیما آخرین بازی خانگی خود را در هفته هشتم نیم فصل نخست بازی‌های لیگ برتر فوتسال برابر لبنیات ارژن فارس با نتیجه سه بر دو پیروز شده‌اند اما دو باخت خارج از خانه اخیر با دریافت هفت گل مقابل مس سونگون و شهروند ساری، نماینده قم را در مکان ششم جدول نگه داشته است.

تیم سوهان محمدسیمای قم به عنوان تیم ششم جدول رده‌بندی که هم اکنون 15 امتیاز دارد، این هفته در مقابل تیم اهوارا بهبهان در حالی به میدان می‌رود که حریف به تازگی از لیگ دسته اول به لیگ برتر راه یافته و با نتایجی ضعیف از بازی‌های قبل خود تنها یک امتیاز در کارنامه دارد.

این دیدار از ساعت 18 روز جمعه 23 شهریور ماه در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم در حالی برگزار می‌شود که سوهان محمدسیما قم در دیدارهای قبل خود با تیم‌های سن‌ایچ ساوه، گیتی‌پسند اصفهان و مقاومت قرچک به تساوی رسیده، شهرداری ساوه، فرش‌آراء مشهد، آذرخش بندرعباس و لبنیات ارژن فارس را شکست داده و دو بار بیرون از خانه به تیم‌های مس سونگون و شهروند ساری باخته است.

تیم فوتسال سوهان محمدسیما قم با دو باخت، سه تساوی، چهار برد، 19 گل زده، 21 گل خورده و تفاضل گل منفی دو در کارنامه دارند و هم اکنون با 15 امتیاز تیم رده ششم جدول رده‌بندی است، در حالی که اهورا بهبهان بین 14 تیم با یک امتیاز در رده چهاردهم جای گرفته و کاندیدای سقوط به لیگ دسته اول به شمار می‌رود.

برنامه دیدارهای هفته دهم:

پنجشنبه – 22 شهریور ماه - ساعت 18

گیتی‌پسند اصفهان – لبنیات ارژن شیراز

شهرداری ساوه –  شهروند ساری

جمعه – 23 شهریور ماه – ساعت 18

سن‌ایچ ساوه – آذرخش بندرعباس

سوهان محمدسیما قم – اهورا بهبهان

مقاومت قرچک – مس‌سونگون ورزقان

مقاومت البرز – حفاری اهواز

فرش‌آراء مشهد – پارسیان شهرقدس

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcg7z93.ak9yt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما