يکشنبه ۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : 69437
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس پلیس آگاهی قم خبر داد؛

احتکار محموله ۳۲۸ میلیون ریالی روغن در قم

قم نيوز : رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از شناسایی و کشف انبار محموله روغن (اسید چرب سویا) احتکار شده به ارزش بیش از ۳۲۸ میلیون ریال در قم خبر داد.
احتکار محموله ۳۲۸ میلیون ریالی روغن در قم
احتکار محموله ۳۲۸ میلیون ریالی روغن در قم

رئیس پلیس آگاهی قم خبر داد؛
احتکار محموله ۳۲۸ میلیون ریالی روغن در قم
احتکار محموله ۳۲۸ میلیون ریالی روغن در قم

قم - رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از شناسایی و کشف انبار محموله روغن (اسید چرب سویا) احتکار شده به ارزش بیش از ۳۲۸ میلیون ریال در قم خبر داد.

به گزارش قم نیوز سرهنگ احمد کرمی اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی استان قم پس از بررسی‌های اولیه و با هماهنگی بازرسان اصناف و تعزیرات حکومتی استان، محل احتکار محموله روغن (اسید چرب سویا) را در یک انبار شناسایی کردند.

وی گفت: در ادامه پس از دستور مقام قضائی و ورود مأموران به داخل انبار مشخص شد تعداد ۵۰۶ حلب ۱۷ کیلوئی روغن (اسید چرب سویا) نگهداری و به دلیل اختفاء، امتناع از عرضه، عدم اعلام موجودی انبار به سازمان صمت و احتکار، پلمپ شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم، گفت: کارشناسان ارزش کالای احتکار شده را ۳۲۸ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال اعلام کردند.

وی افزود: سرانجام متهم به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

دستگیری ۲ سارق کیف قاپ در قم

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری ۲ سارق کیف قاپ در قم و شناسایی ۱۱ مالباخته در این رابطه خبر داد.

سرهنگ احمد کرمی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کیف قاپی در استان قم و طرح شکایت در پلیس آگاهی تیمی ویژه برای شناسایی متهمان تشکیل و دستگیری وی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات پلیسی، سارقان شناسایی و ضمن هماهنگی‌های قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم با اشاره به اعتراف سارقان به چندین فقره سرقت کیف قاپی و شناسایی ۱۱ نفر از مالباختگان، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان و در نهایت راهی زندان شدند.

وی از هموطنان خواست، هنگام تردد کیف دستی حاوی پول و یا مدارک و اموال با ارزش خود را در سمتی از بدن که امکان تردد موتور سیکلت نباشد قرار داده تا طعمه سارقان نشوند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciy5aq.t1a3p2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما