چهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب : 69552
منبع : خبرگزاری فارس

تيم قمي مدعي قهرماني ليگ‌هاي كاراته پسران ايران

قم نيوز : كاراته‌كاهاي استان قم در تركيب پنج تيم باشگاهي براي كسب رتبه‌هاي برتر فصل جاري ليگ‌هاي كاراته پسران باشگاه‌هاي كشور به مصاف حريفان مي‌روند.
تيم قمي مدعي قهرماني ليگ‌هاي كاراته پسران ايران
تيم قمي مدعي قهرماني ليگ‌هاي كاراته پسران ايران
 تيم قمي مدعي قهرماني ليگ‌هاي كاراته پسران ايران
كاراته‌كاهاي استان قم در تركيب پنج تيم باشگاهي براي كسب رتبه‌هاي برتر فصل جاري ليگ‌هاي كاراته پسران باشگاه‌هاي كشور به مصاف حريفان مي‌روند.

به گزارش قم نیوز تیم‌های کاراته باشگاه کارن (الف)، کارن (ب)، مقاومت، پاس و شهید زین‌الدین پنج نماینده استان قم در فصل 1397 لیگ‌های رده سنی پایه کاراته پسران باشگاه‌های کشور هستند و این هفته در چندین رقابت حساس مقابل حریفان صف‌آرایی می‌کنند.

این در حالی است که طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کاراته، دیدارهای هفته سوم از فصل جاری لیگ‌های کاراته پسران ایران در قسمت‌های کومیته آینده‌سازان و کاتای نونهالان روز جمعه ششم مهر ماه برگزار می‌شود و تیم‌ها در 52 مسابقه حساس با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند.

 

رقابت نونهالان و جوانان کاراته‌کا برای صعود

تمامی این رقابت‌ها در حالی به میزبانی سالن شهید کبکانیان تهران به انجام می‌رسد که این رقابت‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا این هفته تکلیف تیم‌های صعود کننده به مرحله دوم لیگ کاتای نونهالان مشخص می‌شود، ضمن اینکه در لیگ آینده‌سازان هشت تیم صعود کننده به مرحله بعد معرفی خواهند شد.

 

کاتاروهای کارن (الف) قم در گروه نخست

در لیگ کاتای نونهالان سال 1397 که در چهار گروه مقدماتی جریان دارد، این هفته از گروه نخست تیم کارن (الف) در در گام اول رو در روی هیات کاراته مرکزی قرار می‌گیرد و دومین مسابقه خود را برابر تیم کاتای باشگاه آکادمی کاراته شیراز (ب) برگزار خواهد کرد.

 

کاراته‌کاهای شهید زین‌الدین قم در گروه دوم

در گروه دوم مرحله مقدماتی که تیم‌ شهید زین‌الدین نماینده قم است، استعدادهای کاتای قم در ترکیب این تیم مدعی و مطرح در نخستین مسابقه خود با تیم میرعماد ساری دیدار می‌کنند زیرا شاگردان برادران سلطانی در مرحله سوم دور برگشت با قرعه استراحت روبه‌رو هستند و سپس در مراحل چهارم و پنجم برابر تیم‌های آکادمی بارانی و هیات کاراته بانه به میدان خواهند رفت.

 

هم‌گروهی کارن (ب) و مقاومت قم در گروه سوم

در گروه سوم این فصل که تیم‌های باشگاه کارن (ب) و مقاومت قم با یکدیگر هم‌گروه هستند، تیم کارن (ب) در مرحله دوم دور برگشت استراحت دارد اما تیم مقاومت به مصاف شهید کبکانیان می‌رود، ضمن اینکه در مرحله سوم تیم کارن (ب) با شهید کبکانیان مسابقه می‌دهد و مقاومت رو در روی آکادمی آرنیکا قرار می‌گیرد.

در مرحله چهارم دور برگشت نیز تیم مقاومت قم سومین مسابقه خود در این هفته را برابر تیم شوتوکان jks فارس برگزار می‌کند و باشگاه کارن (ب) قم به مصاف آکادمی آرنیکا می‌رود، ضمن اینکه در مرحله پنجم مقاومت قم استراحت می‌کند و باشگاه کارن (ب) قم به مصاف شوتوکان jks فارس خواهد رفت.

 

پاس تنها نماینده قم در لیگ کومیته آینده‌سازان

در مسابقات فصل 1397 لیگ کومیته آینده‌سازان باشگاه‌های کشور تنها تیم پاس قم حضور دارد و این تیم در گروه سوم مرحله مقدماتی، نخستین مسابقه این هفته را از مرحله نخست برابر هیات کاراته بسیج خراسان‌رضوی انجام می‌دهد، در دور دوم به مصاف تیم شیرآلات طوفان می‌رود و مسابقه مرحله سوم این تیم با آکادمی کاراته نریمان است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgxn93.ak9yn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما