جمعه ۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۵۱
کد مطلب : 69602
منبع : خبرگزاری فارس
در پومسه زنان

بانوي قمي نايب‌‌قهرمان ايران شد

قم نيوز : بانوي با تجربه و با سابقه پومسه قم موفق به كسب مقام نايب‌قهرماني و نشان نقره پيكارهاي پومسه قهرماني كشور و انتخابي تيم ملي ايران شد.
بانوي قمي نايب‌‌قهرمان ايران شد
بانوي قمي نايب‌‌قهرمان ايران شد
به گزارش قم نیوز در حالی که فدراسیون تکواندو این دوره از مسابقات پومسه قهرمانی ایران را در هر دو بخش مردان و بانوان برنامه‌ریزی کرده، ابتدا رقابت‌های قسمت بانوان به انجام رسید و یکی از چهره‌های با تجربه پومسه قم موفق به کسب مدال نقره این پیکارها شد.

کبری‌ سخایی‌وطن که یکی از چهره‌های همیشه موفق در پومسه بانوان قم به شمار می‌رود و به عنوان یکی از مربیان با تجربه و با دانش این رشته، مسوولیت نایب‌رئیس هیأت تکواندو استان قم را نیز تجربه کرده امسال چهره شاخص قم در سیزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور بود.

این رقابت‌ها در بخش زنان با حضور 341 پومسه‌رو از 28 استان به انجام رسید، ضمن اینکه پیکارهای پومسه مردان ایران نیز با حضور 383 پومسه‌رو از 27 استان برگزار شد و بعد از پایان مسابقات بانوان نوبت به حضور مردان پومسه‌رو قم خواهد رسید.

در شرایطی که پومسه‌روهای حاضر در این دوره از مسابقات برای دست‌یابی به عناوین برتر تیمی و انفرادی به میدان رفتند، رقابت‌های انفرادی در 9 گروه سنی برگزار شد، در روز نخست آن به میزبانی هیأت تکواندو استان یزد، کبری سخایی‌وطن از تیم هیأت قم به مقام نایب‌قهرمانی و نشان نقره دست یافت.

در رده سنی 41 تا 50 سال این مسابقات نرجس شریفی از تیم هیأت کرمان روی سکوی ایستاد و کبری سخایی‌وطن از تیم هیأت قم به مقام نایب‌قهرمانی رسید، ضمن اینکه مقام سوم مشترک نصیب کبری قنبرزاده از مازندران و همتا حاجی‌لویی از تیم هیأت البرز شد.

در شرایطی که فرشته‌ کریمی‌مهر مسوولیت نایب‌رئیسی هیأت تکواندو استان قم را بر عهده دارد، همزمان با این مسابقات هشتمین دوره رقابت‌های نایب‌رئیسان هیات‌های تکواندو سراسر کشور در بخش بانوان نیز برنامه‌ریزی شده و برترین‌ها در بخش تیمی نیز معرفی می‌شوند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccieqe.2bqox8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما