پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۳
کد مطلب : 69841
منبع : خبرگزاری فارس
با حضور وزیر ارشاد

استودیوی قرآنی آفاق در قم افتتاح شد

قم نيوز : مراسم افتتاح استودیوی قرآنی آفاق به عنوان استودیوی ضبط برنامه های قرآنی کشور با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
استودیوی قرآنی آفاق در قم افتتاح شد
استودیوی قرآنی آفاق در قم افتتاح شد
به گزارش قم نیوز حمید محمدی دبیر شورای عالی توسعه فرهنگ قرآنی کشور پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح استودیوی قرآنی آفاق با بیان اینکه افتتاح و بهره برداری از پنج استودیوی ضبط برنامه های قرآنی در کشور برنامه ریزی شده است، بیان کرد: بهره برداری از چنین استودیوهایی در شهرهای تهران، تبریز، مشهد، یزد و قم در دستور کار قرار داشته که تاکنون نسبت به راه اندازی چهار استودیو اقدام شده است.

وی با اشاره به اینکه بنیاد آفاق در سطح ملی و بین المللی ترویج فرهنگ قرآن و عترت را دنبال می کند، گفت: ارتقاء هرچه بیشتر فرهنگ قرآنی با تکیه بر ابزارهای رسانه ای در سطح ملی و بین المللی از جمله اهداف این بنیاد است.

مدیرعامل بنیاد بین المللی آفاق از تولید 164 اثر قرآنی به 44 زبان خبر داد و افزود: جامعه هدف خود را در عرصه بین الملل به 11 اقلیم ایدئولوژیکی تقسیم بندی کرده و بر اساس شرایط فرهنگی، تاریخی و جغرافیایی هر کشور اقدام به تولید برنامه می کنیم.

وی با اشاره به اینکه بر اساس اقلیم بندی صورت گرفته تولید یک میلیارد و 250 میلیون اثر و برنامه تعریف شده است، بیان کرد: اجرای چنین حجم تولیداتی نیازمند برنامه های بلند مدت است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchz6n-.23nwkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما