چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۳۵
کد مطلب : 6985

مديريت سال های اخير، قم را متحول كرده است

قم نيوز : قم نیوز: آيت الله سبحانی با اشاره به تحولات و پيشرفت های شگرف به وجود آمده در عرصه عمران و آبادانی قم، پس از انتصاب حجت الاسلام موسی پور گفت: مديريت سال های اخير، استان قم را متحول كرده است.
مديريت سال های اخير، قم را متحول كرده است
به گزارش قم نیوز،آیت الله جعفر سبحانی در ديدار استاندار قم، با اشاره به شتاب روند توسعه و عمران قم در سال های اخير، اين مساله را نشات گرفته از توانمندی مديريت عالی و تحرك و پويايی ايجاد شده در مجموعه های اداری استان دانست و از تلاش های دست اندركاران امر به ويژه حجت الاسلام موسی پور قدردانی كرد.

وی با بيان اين كه در دوره جديد مديريتی، استان قم از نظر عمرانی پيشرفت های بسيار خوبی داشته و برای بنده و همگان اين موضوع ملموس و مشهود است، افزود: كارهای خوبی با تلاش و جديت استاندار قم كه خود شخصيتی روحانی و آشنای به امور اجرايی است صورت گرفته از جمله طرح حرم تا جمكران كه پس از سال ها مجدداً شروع شده و بسياری از طرح ها و پروژه ها كه با نظارت و سركشی شبانه روزی در حال اجرا است.

استاد عالی حوزه های علميه با اشاره به نام گذاری شعار امسال بنام سال توليد ملی و حمايت از كار و سرمايه ايرانی خاطرنشان كرد: همه قوا و دستگاه های ستادی و اجرايی بايد زمينه تحقق اين شعار را فراهم نمايند.

وی افزود: بسته شدن درهای كشور به روی محصولات و كالاهای خارجی از جمله الزامات برای تحقق اين شعار و گامی مهم در جهت رونق توليد و رفع معضل بيكاری و اشتغال خواهد بود.

آيت الله سبحانی در پايان با اشاره به اهميت مسائل اخلاقی و فرهنگی در قم، بر لزوم توجه ويژه به وضعيت حجاب در محيط های عمومی شهر مقدس قم و مبارزه با بد حجابی در اين شهر تاكيد كرد.

وی ضمن قدردانی از تلاش و برنامه ريزی مسوولان استان در زمينه مبارزه با پديده تكدی گری در قم گفت: خوشبختانه با توجه به اشتغال های ايجاد شده اين مساله در قم كمرنگ شده است.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcj.oemfuqehisfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما