> رشد 200 درصدی تعداد صندلی‌های سینماهای قم | قم نیوز
شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۰۰
کد مطلب : 69879
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم مطرح کرد

رشد 200 درصدی تعداد صندلی‌های سینماهای قم

قم نيوز : مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت:تا پایان سال جاری تعداد سالن‌های سینمای استان به 9 سالن با دو هزار و 400 صندلی می‌رسد و رشد 200 درصدی را در تعداد صندلی‌های سینماهای استان قم شاهد خواهیم بود.
رشد 200 درصدی تعداد صندلی‌های سینماهای قم
رشد 200 درصدی تعداد صندلی‌های سینماهای قم
به گزارش قم نیوز سید موسی حسینی کاشانی امروز با اشاره به وضعیت هنرمندان در استان قم اظهار کرد: تعداد هنرمندان شاخص ادبی استان در سال گذشته 270 هنرمند بود که تا پایان سال جاری تعداد این هنرمندان در قم به 325 هنرمند می‌رسد.

وی ادامه داد: در سال گذشته چهار سالن سینما در استان قم با هزار و 112 صندلی وجود داشت، اما تا پایان سال جاری تعداد سالن‌های سینمای استان به 9 سالن با دو هزار و 400 صندلی می‌رسد و رشد 200 درصدی را در تعداد صندلی‌های سینماهای استان قم شاهد خواهیم بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: سال گذشته 520 هزار نفر برای تماشای فیلم به سینماهای قم رفتند، امسال نیز تاکنون آمار حضور 412 هزار نفر در سینماهای استان برای تماشای فیلم ثبت شده است که پیش بینی می‌کنیم این عدد تا پایان سال به 600 هزار نفر برسد.

حسینی کاشانی با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های هنری در استان قم اظهار کرد: 62 نمایشگاه هنری در استان در سال گذشته برگزار شد که امسال تعداد این نمایشگاه‌ها به 63 نمایشگاه خواهد رسید، سال گذشته تعداد روزنامه‌ها در استان قم 6 روزنامه بود که امسال این عدد به هفت روزنامه می‌رسد، همچنین سال گذشته 10 خبرگزاری دارای نمایندگی در استان قم بودند که امسال این عدد به 13 خبرگزاری خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته 12 جلسه شورای فرهنگ عمومی در استان قم برگزار شد که این جلسات مصوبات خوبی داشت و امسال هم به صورت مرتب جلسات شورای فرهنگ عمومی در استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdci3vaq.t1a3y2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما