شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب : 69904
نماينده سبك كيوكوشين كاراته قم خبر داد

افتخار آفريني 13 كاراته‌كاي قم در مسابقات قهرماني كشور

قم نيوز : نماينده سبك کیوکوشین ساکاموتو كاراته در استان قم از افتخار آفريني كاراته‌كاهاي قم با كسب 13 مدال از مسابقات قهرماني كشور خبر داد.
افتخار آفريني 13 كاراته‌كاي قم در مسابقات قهرماني كشور
افتخار آفريني 13 كاراته‌كاي قم در مسابقات قهرماني كشور
به گزارش قم نیوز محمدحسام پیغمبری امروز اظهار کرد: مسابقات کاراته‌ قهرمانی کشور در سبک کیوکوشین ساکاموتو این هفته به میزبانی شهرستان بومهن برگزار شد و تیم اعزامی استان قم موفق به کسب 13 مدال طلا، نقره و برنز این پیکارها شد.

وی با اشاره به هدایت کاراته‌کاهای قم توسط سه مربی، عنوان کرد: در کنار نفراتی که مسوولیت مربیگری آنها را بر عهده داشتم، ایوب محمدی و سیاوش عزیزیان نیز سایر کاراته‌کاهای قم را در راه کسب مدال و رسیدن به عناوین برتر این دوره از مسابقات مربیگری کردند.

نماینده سبک کیوکوشین ساکاموتو کاراته در استان قم با بیان اینکه شاگردان عزیزیان در این دوره از مسابقات مجموعا پنج مدال گرفتند، افزود: سیدمهدی سیدی و محمد احمدی موفق به کسب مدال طلا شدند، سیدمحراب حسینی و مهدی مهدوی نقره گرفتند و یک برنز نیز حاصل تلاش سجاد عطایی بود.

وی با اشاره به کسب چهار مدال توسط شاگردان ایوب محمدی، بیان کرد: ابوالفضل زرگرنیا با ایستادن روی سکوی قهرمانی صاحب نشان طلا شد، امیرمحمد غفاریان و ایوب محمدی از این رقابت‌ها مدال نقره گرفتند و امیرعباس شکرگزار موفق به کسب مقام سوم و مدال برنز شد.

پیغمبری که چهار تن از شاگردانش در این رقابت‌ها مدال کسب کرده‌اند، یاد آور شد: حسین فکوریان با عملکردی موفق به نشان طلا دست یافت، ابوالفضل لک روی سکوی نایب‌قهرمانی ایستاد و ابوالفضل بختیاری و محمدحسین ملک‌پور مدال برنز این پیکارها را به دست آوردند.

وی با بیان اینکه قم استعدادهای بسیار زیادی در رشته کاراته دارد، در پایان اظهار کرد: وجود مربیان با دانش و مجرّب در این رشته موجب شده تا نخبه‌های کاراته قم به خوبی پرورش یافته و در مسابقات مختلف داخلی و برون‌مرزی برای ورزش قم افتخار آفرینی کنند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchkwn-.23nwvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما