يکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب : 69926
منبع : خبرگزاری فارس
سردار اشتری:

90 درصد مفسدان اقتصادی دستگیر شده توسط پلیس ناجا شناسایی شدند

قم نيوز : فرمانده ناجا با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی پلیس در عرصه امنیت اقتصادی تاکید کرد: شناسایی 90 درصد مفسدان و محتکران اقتصادی دستگیر شده توسط نیروی انتظامی بوده است.
90 درصد مفسدان اقتصادی دستگیر شده توسط پلیس ناجا شناسایی شدند
90 درصد مفسدان اقتصادی دستگیر شده توسط پلیس ناجا شناسایی شدند
به گزارش قم نیوز  حسین اشتری صبح امروز در دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی با اشاره به فرارسیدن هفته نیروی انتظامی بیان کرد: در این هفته به دنبال ارتقاء میزان تعامل با اقشار مختلف مردم بوده و تلاش می کنیم که خدمات خود را به همگان ارائه کنیم.

وی با اشاره به اینکه فرمایشات رهبر معظم انقلاب مورد توجه جدی قرار دارد بیان کرد: بر اساس تدابیر رهبر انقلاب پلیس باید با مهربانی، وحدت و عدالت به مردم ارائه خدمت کند و در مسیر حفظ ارزش ها گام بردارد.

فرمانده ناجا با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی پلیس در عرصه امنیت اقتصادی تاکید کرد: شناسایی 90 درصد مفسدان و محتکران اقتصادی دستگیر شده توسط نیروی انتظامی بوده است.

در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی‌سیاسی نیروی انتظامی نیز با اشاره به اینکه فرماندهان ناجا بدون چشمداشت مادی در مسیر اهداف و آرمان های امام و انقلاب گام بر می دارند، بیان کرد: امیدواریم با استفاده از رهنمودهای علما و مراجع تقلید در راستای تحقق افق های مورد نظر و ارائه خدمت بدون منت به مردم تلاش کنیم.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcb09b0.rhb95piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما