سه شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 70012
منبع : خبرگزاری تسنیم

موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در عمود 1080 برپا می‌شود

قم نيوز : معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)گفت: موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) یک موکب جامع است و خدمات رفاهی، فرهنگی و بهداشتی را به زائران امام حسین(ع) ارائه می‌دهد.
موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در عمود ۱۰۸۰ برپا می‌شود
موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در عمود ۱۰۸۰ برپا می‌شود
 موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در عمود ۱۰۸۰ برپا می‌شود
معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)گفت: موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) یک موکب جامع است و خدمات رفاهی، فرهنگی و بهداشتی را به زائران امام حسین(ع) ارائه می‌دهد.

    ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹ استانها قم نظرات

موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در عمود 1080 برپا می‌شود

به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام صفر فلاحی در آئین اذن خدمت و هماهنگی خادمان موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) که ظهر امروز در سالن جلسات امام خامنه‌ای حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنیم که بر سر سفره قرآن و عترت پیامبر اکرم(ص) قرار داریم و توفیق و شرف خدمت‌گزاری به زائران امام حسین(ع) را پیدا کردیم.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) افزود: امسال به لطف خداوند متعال چهارمین سال است که آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در خدمت‌رسانی به زائران امام حسین(ع) ادای وظیفه می‌کند و در دو سال گذشته با در نظر گرفته شدن یک مکان و احداث فضایی برای خدمت‌رسانی این امکان فراهم شد تا موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) احداث شود.

مدیر موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) ادامه داد: ما درعین‌حال که موکب‌هایی در عراق ایجاد می‌کنیم مهمان مردم شریف عراق هستیم و این افتخاری برای همه ما و مردم عراق است که به زائران امام حسین(ع) خدمت‌رسانی کنیم.

وی با بیان اینکه موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در عمود 1080 قرار دارد، عنوان کرد: مهم‌ترین وظیفه ما خدمت‌گزاری است و این خدمت‌گزاری باید همراه با کار فرهنگی باشد، موکب آستان یک موکب جامع است و خدمات رفاهی فرهنگی و بهداشتی را به امام حسین(ع) ارائه می‌دهد.

فلاحی با بیان اینکه ما خادمان باید با یک نگاه مخلصانه به خدمت‌گزاری بپردازیم، بیان کرد: وظایف بخش‌های مختلف خدمت‌رسانی موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) مشخص‌شده است و خادمان تمام تلاش خود را برای انجام شدن دقیق برنامه‌ریزی‌های این موکب به کار گیرند.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) ابراز کرد: تلاش آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) این است که پیش از اینکه ایام اربعین شروع شود خادمان موکب این آستان به حرم امام حسین(ع) مشرف شده و زیارت کنند و سپس به ارائه خدمات به زائران امام حسین(ع) بپردازند.

وی افزود: خادمان باید شرح صدر داشته و صبر و شکیبایی زیادی در خدمت‌‌رسانی به زائران داشته باشند، اگر برای یک زائر مشکلی پیش‌آمده باشد باید خادمان به او آرامش دهند و در حل مشکل وی بکوشند.

فلاحی با بیان اینکه موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) یک موکب فرهنگی است، اظهار داشت: بهترین نماد فرهنگی ما خادمان این موکب هستند و برخورد خادمان ما بزرگ‌ترین تبلیغ فرهنگی است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcj8yea.uqeyvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما