چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب : 70027
منبع : خبرگزاری ايرنا

انتخابات هیات اسکواش قم در مهلت قانونی برگزار می شود

قم نيوز : سرپرست هیات اسکواش قم با اشاره به پایان مهلت قانونی فعالیت چهارساله هیات رئیسه سابق اسکواش این استان، گفت: هیچ مشکلی برای برگزاری مجمع عمومی این هیات وجود ندارد و انتخابات در مهلت قانونی انجام می شود.
انتخابات هیات اسکواش قم در مهلت قانونی برگزار می شود
انتخابات هیات اسکواش قم در مهلت قانونی برگزار می شود
به گزارش قم نیوز نیره سادات حسینی روز چهارشنبه  افزود: هم اکنون این هیات به صورت سرپرستی اداره می شود و طبق قانون سرپرست می تواند تا سه ماه عهده دار مسئولیت باشد که مجمع عمومی را می توان در پایان سه ماه و یا پیش از آن برگزار کرد.

وی با بیان این که « وحید مولوی »، «امیر مولوی» و « نیره سادات حسینی » برای ریاست این هیات ثبت نام کرده اند گفت: مقدمات برگزاری انتخابات هیات اسکواش قم انجام و با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون مشکلی برای برگزاری مجمع عمومی این هیات و برگزاری انتخابات وجود ندارد.

سرپرست هیات اسکواش قم اظهار داشت: برنامه های هیات بدون مشکل و اخلال در حال برگزاری است و اداره این هیات با سرپرست تاثیر بر برنامه های این هیات نداشته است.

حسینی با اشاره به لغو نخستین مجمع عمومی این هیات برای برگزاری انتخابات هیات رئیسه گفت: رئیس فدراسیون اسکواش که برای برگزاری انتخابات به قم سفر کرده بود به دلیل تاخیر اعضای مجمع عمومی برای شرکت در این جلسه، مجمع را ترک و انتخابات را لغو کرد.
هم اکنون حدود 60 ورزشکار در هیات اسکواش قم فعالیت می کنند که اکثریت این ورزشکاران را بانوان تشکیل می دهند.


انتهای پیام /138
https://qomnews.ir/vdcfexde.w6dx0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما