يکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۹
کد مطلب : 70132
منبع : خبرگزاری تسنیم

تأکید تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) بر تقویت نیروی بسیج مردمی

قم نيوز : تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: بسیج با سرنوشت انقلاب سروکار دارد، اگر بسیج قدرتمند و قوی باشد هیچ‌کدام از توطئه‌ها و اقدامات سوء دشمنان علیه انقلاب راه به‌جایی نمی‌تواند ببرد.
تأکید تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) بر تقویت نیروی بسیج مردمی
تأکید تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) بر تقویت نیروی بسیج مردمی
تأکید تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) بر تقویت نیروی بسیج مردمی
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: بسیج با سرنوشت انقلاب سروکار دارد، اگر بسیج قدرتمند و قوی باشد هیچ‌کدام از توطئه‌ها و اقدامات سوء دشمنان علیه انقلاب راه به‌جایی نمی‌تواند ببرد.

    ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷ استانها قم نظرات

قم|تأکید تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) بر تقویت نیروی بسیج مردمی

به گزارش قم نیوز آیت‌الله سید محمد سعیدی در مراسم معارفه تکریم و معارفه فرمانده جدید سپاه قم، با اشاره به اهمیت تقویت توان نیروهای نظامی اظهار داشت: افزایش قدرت و توان نیروهای نظامی سبب اقتدار بیشتر کشور در عرصه‌های مختلف است.

وی با اشاره به اهمیت آمادگی نیروهای مسلح افزود: مخاطب اسلام از آمادگی نیروهای مسلح در برابر تهاجمات و تحرکات دشمنان در درجه نخست تمام جامعه اسلامی است اما در این‌بین نیروهای رسمی مسلح و نظامی باید در تمام زمان‌ها آماده هر گونه عکس‌العملی باشند.

امام‌جمعه قم با تأکید بر ضرورت تقویت توان نظامی نیروهای مسلح گفت: یکی از تأثیرات مهم آمادگی به دلیل هراس و خوف دشمنان است چراکه خوف لشکر از لشکریان الهی باشند، ایجاد هراس در دل دشمنان باید بر مبنای آگاهی دشمنان از برخی از توانایی‌ها و قدرت نظامی نیروهای مسلح باشد.

وی ادامه داد: نمایش شهرک‌های نظامی و پرتاب موشک‌های نقطه زن در سال‌های اخیر دقیقاً بر مبنای آیات الهی و ایجاد خوف و هراس در دل دشمنان بوده است، عمق قدرت نیروهای مسلح باید در حدی باشد که تمام ظرفیت‌های نرم و سخت دشمنان را تحت تأثیر قرار دهد.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) بابیان اهمیت نیت خالص نیروهای مسلح در برخورد و مقابله با توطئه‌های خارجی تأکید کرد: نصرت خداوند قبل از هر کمکی به یاری دوستان خداوند می‌آید، نیروهای مسلح باید در درجه نخست رضایتمندی خدا را موردتوجه خود قرار دهند.

وی با اشاره به اهمیت تقویت نیروی مردمی بسیج ابراز کرد: بسیج با سرنوشت انقلاب سر و کار دارد، اگر بسیج قدرتمند و قوی باشد هیچ‌کدام از توطئه‌ها و اقدامات سوء دشمنان علیه انقلاب راه به‌جایی نمی‌تواند ببرد، باید از نیروی بسیج و نیروی مردمی انقلاب به بهترین نحو ممکن برای پیشبرد اهداف انقلاب استفاده شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccisqm.2bqx18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما