شنبه ۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۹
کد مطلب : 70542
منبع : خبرگزاری مهر
در مسابقات تور جوانان و نوجوانان کشور رقم خورد؛

صعود به یک چهارم نهایی بزرگترین دستاورد تنیس روی میز قم

قم نيوز : صعود به یک چهارم نهایی تنیس روی میز جوانان کشور در سنندج، بزرگترین دستاورد تنیس روی میز قم در مسابقات تور جوانان و نوجوانان کشور بود.
صعود به یک چهارم نهایی بزرگترین دستاورد تنیس روی میز قم
صعود به یک چهارم نهایی بزرگترین دستاورد تنیس روی میز قم
به گزارش قم نیوز پینگ پنگ بازان جوان و نوجوان پسر استان قم برای حضور  در مسابقات تنیس روی میز تور جوانان و نوجوانان کشور، عازم سنندج شدند که اغلب آن‌ها توانستند از مرحله گروهی مسابقات صعود کنند اما در مراحل حذفی از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

در رده سنی نوجوانان، محمد معین منتظری پس از صعود از مرحله گروهی در  آغاز دور حذفی با قرعه استراحت روبرو شد و به یک شانزدهم نهایی رسید و در این مرحله توانست ۴ بر ۲ پارسا سهرابی از فارس را شکست دهد و به یک هشتم برسد اما در این مرحله با شکست ۴ بر ۳ در یک بازی نزدیک از صعود به مرحله بعد بازماند.

محمد محمدی نیز در مرحله یک سی و دوم ۴ بر ۳ رامین طغرلیان از اصفهان را برد و به یک شانزدهم رسید اما با شکست برابر امیر محمد زرین کلاه از تهران موفق به صعود به یک هشتم نشد.

سید علی سجادیان نیز در مرحله اول حذفی برابر رضا نوروز اصل از خوزستان ۴ بر یک پیروز شد و در یک شانزدهم نهایی  ۴ بر ۲ همشهری خود محسن سجادی را حذف کرد اما در یک هشتم نهایی برابر پرهام اشرفی از فارس ۴ بر ۲ شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

در رده سنی جوانان پویا وفایی موفق‌ترین پینگ پنگ باز قم در این مسابقات بود که در مرحله حذفی ابتدا علی میر احمدی از اصفهان را ۴ بر صفر برد و سپس در یک شانزدهم نهایی  امیر محمد زرین کلاه از تهران را حذف کرد و به مرحله یک هشتم نهایی رسید.

در یک هشتم نهایی پویا وفایی، بازیکن ارزنده و شایسته استان قم، در یک دیدار تماشایی و فوق العاده جذاب و نفسگیر،  با ارائه یک بازی تمام عیار و زیبا، در مقابل سید مهدی سرحدی از بازیکنان مطرح تهران، به پیروزی رسید و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت اما در این مرحله برابر آرین غفاری ۴ بر صفر مغلوب شد و نتوانست به نیمه نهایی برسد.

در جدول حذفی جوانان  امیر حسین فغانی از قم نیز پس از صعود از دور گروهی در مرحله اول حذفی یا یک سی و دوم نهایی برابر رضا گنجی از تهران بازنده شد و به یک شانزدهم نرسید و سید علی سجادیان نیز در دور اول حذفی ۴ بر ۲ به علی اکبر شعاری از مازندران باخت و حذف شد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchimnq.23nvkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما