سه شنبه ۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب : 70609
منبع : خبرگزاری فارس
با پايان رقابت 18 تيم

آرياگرانول قم نايب‌قهرمان ليگ تنيس ايران شد

قم نيوز : تيم تنيس پسران آرياگرانول قم با كسب مقام نايب‌قهرماني به كار خود در نيم‌فصل نخست مسابقات فصل 1397 ليگ آينده‌سازان تنيس ايران پايان داد.
آرياگرانول قم نايب‌قهرمان ليگ تنيس ايران شد
آرياگرانول قم نايب‌قهرمان ليگ تنيس ايران شد
به گزارش قم نیوز تنیس قم که برای رشد و پیشرفت در دهه 1390 سرمایه‌گذاری بسیار خوب و وسیعی روی استعدادها و نخبه‌های رده‌های سنی پایه انجام داده و علاوه بر عناوین برتر میادین داخلی در عرصه ملی نیز صاحب چند ملی‌پوش است، بار دیگر به موفقیت‌های خود ادامه داد.

در واقع روند پیشرفت‌های تنیس قم با درخشش دیدارهای نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ آینده‌سازان تنیس پسران باشگاه‌های کشور ادامه پیدا کرد، جایی که علاقمندان به تنیس در قم بار دیگر شاهد درخشش استعدادهای این رشته در ترکیب تیم آریاگرانول قم بودند و این تیم روی سکوی نایب‌قهرمانی ایستاد.

این در حالی است که با توجه به مهلت پیش‌بینی شده توسط سازمان لیگ فدراسیون تنیس، مجموعا 18 تیم برای حضور در این دوره از رقابت‌ها اعلام آمادگی کردند و دیدارهای دور رفت فصل 1397 لیگ آینده‌سازان به میزبانی هیات تنیس استان فارس در شهر شیراز به انجام رسید.

در این دوره از مسابقات دو تیم خاتم‌الانبیاء (الف) و خاتم‌الانبیاء (ب) به همراه تیم آریاگرانول سه نماینده استان قم بودند که در دو رده سنی زیر 16 و زیر 18 سال تنیس ایران به میدان رفتند و سرانجام تیم آریاگرانول قم به مقام نایب‌قهرمانی رده سنی 18 سال دست پیدا کرد.

تنیسورهای تیم آریاگرانول قم که تا قبل از روی پایانی عملکرد بسیار خوبی داشتند و بدون باخت به کار خود ادامه می‌دادند در آخرین بازی خود برابر تیم پویش جوانان مهذب‌نیا (ب) با نتیجه بر صفر تن به شکست دادند تا روی سکوی دوم بازی‌های نیم‌فصل نخست لیگ قرار بگیرند.

این در حالی است که تیم هیات تنیس اصفهان در جایگاه سوم قرار گرفت و تیم هیات تنیس البرز چهارم شد، در حالی که سرداوری رقابت‌های این مرحله بر عهده مسیح صلاح داور نشان سفید تنیس ایران بود و تیم‌ها برای کسب رتبه‌های برتر به مدت یک هفته در شیراز رقابت کردند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcb90bz.rhbggpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما