چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۰
کد مطلب : 71300
منبع : خبرگزاری تسنیم

کشورهای غربی از نفوذ اسلام ترس و واهمه دارند

قم نيوز : رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با تأکید بر ترس دشمنان از نفوذ اسلام اصیل در بین کشورهای غربی گفت: تقویت گروه‌های تروریستی و افراطی مانند داعش به این دلیل است که مردم کشورهای غربی تمایل و علاقه خود را نسبت به اسلام اصیل از دست بدهند.
کشورهای غربی از نفوذ اسلام ترس و واهمه دارند
کشورهای غربی از نفوذ اسلام ترس و واهمه دارند
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ شکرالله بهرامی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه دادستان نظامی جدید قم که در سازمان قضایی نیروهای مسلح برگزار شد، اظهار داشت: برخورد جدی و سخت با دشمنان از ویژگی‌های اخلاقی مهم رسول گرامی اسلام (ص) بود.

وی کم‌توجهی به تعالیم اسلامی را یکی از مهم‌ترین عوامل ناهنجاری‌ها و اختلافات در جهان اسلام دانست و افزود: دوری از تعالیم و آموزه‌های اسلامی مشکل نخست جهان اسلام است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با تأکید بر ترس و واهمه دشمنان از نفوذ و گسترش اسلام اصیل و ناب در بین کشورهای غربی گفت: تقویت گروه‌های تروریستی و افراطی مانند داعش به این دلیل است که مردم کشورهای غربی تمایل و علاقه خود را نسبت به اسلام اصیل ازدست‌داده و این گروه‌های خشن و دور از اخلاق را به‌عنوان نماد اسلام قلمداد کنند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور خاطرنشان کرد: اگر به تعالیم و آموزه‌های رسول گرامی اسلام (ص) و سبک زندگی ائمه اطهار (ع) توجه شود بسیاری از مشکلات کنونی جامعه از رفع می‌شود.

بهرامی عنوان کرد: نیروهای مسلح و به‌ویژه قضات قضایی باید قدر و منزلت جایگاهی که در آن هستند را به‌درستی درک کنند چراکه خدمت در چنین مسئولیتی همراه با مسئولیت‌های بسیار سنگین دنیوی و اخروی است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcawen0.49n6w15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما