چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۵
کد مطلب : 71307
منبع : خبرگزاری فارس
دادستان نظامی سابق استان قم مطرح کرد

ارتقاء جایگاه سازمان قضایی نیروهای مسلح قم در کشور

قم نيوز : دادستان نظامی سابق استان قم گفت: با همکاری قضات و کارکنان سازمان نیروهای مسلح استان قم جایگاه این سازمان به لحاظ عملکرد در کشور چندین رتبه ارتقا پیدا کرد.
ارتقاء جایگاه سازمان قضایی نیروهای مسلح قم در کشور
ارتقاء جایگاه سازمان قضایی نیروهای مسلح قم در کشور
به گزارش قم نیوز کمال فرهنگ نیا ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه دادستان نظامی استان قم با اشاره به عملکرد سازمان قضایی نیروهای مسلح استان قم اظهار کرد: در دوره دادستانی خودم در این سازمان تلاش کردم که وضعیت آن را ارتقا بدهم و با همکاری شبانه روزی قضات عملکرد سازمان قضایی نیروهای مسلح استان قم رو به روز بهبود پیدا کرد و پرونده‌ها در این سازمان تعیین تکلیف شد.

وی ادامه داد: جلسات هم اندیشی با روسای کلانتری‌های استان قم در سازمان قضایی نیروهای مسلح استان برگزار شده است که این جلسات بسیار مفید بودند و در انجام وظایف این فرماندهان تاثیر داشت، امیدوارم که این جلسات در آینده هم ادامه پیدا کند.

دادستان نظامی سابق استان قم افزود: پیشگیری از جرم سیاست سازمان قضایی نیروهای مسلح است و قضات در استان قم در طول شبانه روز برای آموزش نیروهای مسلح فعالیت داشتند و این مساله در کاهش جرم‌های نیروهای مسلح در قم موثر بود.

فرهنگ نیا با اشاره به روند رسیدگی به پرونده‌ها در سازمان قضایی نیروهای مسلح استان قم اظهار کرد: در این سازمان از کارشناسان یگان‌های نیروهای مسلح هم برای ارائه نظر کارشناسی در پرونده‌های قضایی استفاده شده است.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری قضات و کارکنان سازمان نیروهای مسلح استان قم جایگاه این سازمان به لحاظ عملکرد در کشور چندین رتبه ارتقا پیدا کرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchqxnq.23nzvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما