دوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۱
کد مطلب : 71441
منبع : خبرگزاری فارس
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

سازش با استکبار بی معناست/ترامپ نادان است

قم نيوز : عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه تا زمانی که دولتی با ایران مخالفت کند مذاکره‌ با او معنا ندارد گفت: مگر درباره برجام مذاکره نکردیم و به مدت پنج دقیقه به هم زدند بنابراین نمی‌توان به آنها اعتماد کرد.
سازش با استکبار بی معناست/ترامپ نادان است
سازش با استکبار بی معناست/ترامپ نادان است
به گزراش قم نیوز آیت‌الله علی اکبر مسعودی خمینی امروز با اشاره به اهمیت استکبارستیزی اظهار کرد: پایه و اساس از ابتدای انقلاب بر این قرار دارد که با کسی که با ایران مخالف باشد سازش نداریم و با هر جریانی که بخواهد با انقلاب ایران و اسلام مقابله کند سازش معنا ندارد.

وی خاطرنشان کرد: آنچه مشخص است از 40 سال گذشته می‌دانیم که آمریکا ما را نمی‌خواهد و نمی‌تواند پیشرفت و استقلال ما را تحمل کند و می‌خواهد ما را وابسته نگاه دارد بنابراین به هیچ وجه زیر بار تسلط آنها نخواهیم رفت. این مسئله از گذشته بوده و اکنون نیز وجود دارد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه با کسی که با انقلاب ایران مقابله کند مخالف هستیم و نمی‌توانیم با این قضیه کنار بیاییم و سازش ‌کنیم گفت: هر یک از کشورهایی که با اسلام و ایران نمی‌خواهند سازش کنند مخالفت با آنها ادامه دارد و با آنها سازش نمی‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: لازم است با مسائل و مشکلات داخلی مقابله کنیم و وحدت داشته باشیم و برای پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب برنامه‌ریزی کنیم.

آیت‌الله مسعودی خمینی با بیان اینکه تا زمانی که دولتی با ایران مخالفت کند مذاکره‌ با او معنا ندارد گفت: مگر درباره برجام مذاکره نکردیم و به مدت پنج دقیقه به هم زدند بنابراین نمی‌توان به آنها اعتماد کرد.

وی عنوان کرد: خداوند در قرآن از مؤمنان خواسته «وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ، در مقام مبارزه با آن کافران خود را مهیا کنید» بنابراین هر اندازه می‌توانیم باید نیرو برای خود جمع کنیم تا دشمن بر شما چیره نشود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه سازش برای پرهیز از دشمن‌تراشی تفکری نادرست است گفت: استکبار 40 سال است که با ما دشمنی می‌کند بنابراین آنها با ما دشمن بوده‌اند و کسی دشمن‌تراشی نکرده است.

وی خاطرنشان کرد: اکنون انسان نادانی رئیس جمهور آمریکا شده که از سخنانش مشخص می‌شود که انسانیت را برای خود از بین برده است.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcgqt9u.ak9qt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما