يکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : 71857
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم مطرح کرد

آغاز آزمایشی جمع آوری زباله به صورت یک روز در میان در منطقه پردیسان

قم نيوز : رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم گفت: به دنبال جمع آوری یک روز در میان زباله در شهر قم هستیم و این کار به صورت پایلوت در منطقه پردیسان آغاز شده است.
آغاز آزمایشی جمع آوری زباله به صورت یک روز در میان در منطقه پردیسان
آغاز آزمایشی جمع آوری زباله به صورت یک روز در میان در منطقه پردیسان
به گزارش قم نیوز سید مجتبی سبحانی ثابت با اشاره به وضعیت شهرک صنوف اظهار کرد: انتقال صنوف مزاحم شهر به این شهرک در حال صورت گرفتن است، آهن فروشان به شهرک صنوف انتقال پیدا کردند و انتقال صنوف دیگر هم در دستور کار است، ولی این کار با تعامل با خود آن‌ها صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه  مراجعه مردم به کانکس‌های تفکیک زباله در شهر قم بیشتر شده است ادامه داد: هزینه‌های میلیاردی برای جمع آوری زباله و نظافت شهری صرف می‌شود و ساماندهی ضایعات را در این شهر در دستور کار داریم.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم افزود: شورا همیشه به شهرداری کمک می‌کند تا کار خودش را انجام بدهد، البته شورا چک سفیدی به هیچ کس نداده است که تا همیشه در پست مدیریتی شهرداری باقی بماند.

وی خاطرنشان کرد: باید تفکیک زباله به صورت نظام مند باشد، در کلان‌شهرها نباید این کار به صورت پراکنده انجام شود، به دنبال جمع آوری یک روز در میان زباله در شهر قم هستیم، این کار به صورت پایلوت در منطقه پردیسان آغاز شده است، جمع آوری یک روز در میان زباله از هزینه‌های شهرداری قم کم می‌کند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdchq6nq.23nzmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما