يکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 71872
منبع : خبرگزاری فارس
دبیر فعالان اقتصادی:

مدیران شایسته بسترساز شکوفایی اقتصادی در کشور هستند

قم نيوز : دبیر فعالان اقتصادی گفت: مدیران متخصص و شایسته هستند که می‌توانند به درستی ظرفیت‌ بالای صنعت‌گران و فعالان اقتصادی را به کار گرفته و بستر شکوفایی اقتصاد کشور و رفع مشکلات اقتصادی مردم را فراهم کنند.
مدیران شایسته بسترساز شکوفایی اقتصادی در کشور هستند/تقدیر از دستگاه‌های نظارتی در برخورد با مفاسد اقتصادی
مدیران شایسته بسترساز شکوفایی اقتصادی در کشور هستند/تقدیر از دستگاه‌های نظارتی در برخورد با مفاسد اقتصادی
به گزارش قم نیوز ابوالفضل حجازی امروز با اشاره به اهمیت انتخاب مدیرانی شایسته، متخصص و با تجربه در جایگاه‌های حساس مدیریتی کشور اظهار کرد: در دوره کنونی حوزه مدیریت اقتصاد و صنعت جزو حساس‌ترین جایگاه‌های مدیریتی در کشور است چراکه در جنگ اقتصادی و شرایط تحریم، آنچه که بیش از تحریم خارجی صنعت‌گران و فعالان اقتصادی را با مشکل روبه‌رو می‌کند تحریم‌های داخلی و تصمیم‌گیری‌های نادرست مدیران اقتصادی است.

وی با تاکید بر توان و ظرفیت بالای فعالان اقتصادی کشور برای تامین نیازمندی‌های داخلی و مبارزه در عرصه جنگ اقتصادی اذعان کرد: زمانی که در دولت‌ها و پس از انتخابات‌های سیاسی، مدیرانی سیاسی یا به اصطلاح بدهکار انتخاباتی وارد عرصه کار و مدیریت شوند بستری برای ناکارآمدی و تضعیف اقتصاد و سرمایه گذاری فراهم می‌شود.

دبیر فعالان اقتصادی ضمن تقدیر از عزم جزم و اراده ویژه دستگاه‌های نظارتی و قضائی در برخورد با مفاسد اقتصادی تصریح کرد: اگر شایسته‌سالاری و استفاده از افراد متخصص و باتجربه مبنای سیستم مدیریتی کشور نباشد خروجی آن فساد و ایجاد خلل در کشور خواهد بود.

حجازی با اشاره به توانمندی‌های اقتصادی کشور و ظرفیت بالای صنعت‌گران و فعالان اقتصادی در شکوفاکردن این توانمندی‌ها بیان کرد: این مدیران متخصص و شایسته هستند که می‌توانند به درستی ظرفیت‌ بالای صنعت‌گران و فعالان اقتصادی را به کار گرفته و بستر شکوفایی اقتصاد کشور و رفع مشکلات اقتصادی مردم را فراهم کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcewv8f.jh8zfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما