دوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب : 71884
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم خبر داد

پرداخت 163 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی قم

قم نيوز : رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 163 میلیارد تومان تسهیلات به 104 طرح تولیدی در استان در قالب طرح رونق تولید پرداخت شد.
پرداخت 163 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی قم
پرداخت 163 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی قم
به گزارش قم نیوز محمود سیجانی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به وضعیت اجرای طرح رونق تولید در استان قم اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 163 میلیارد تومان تسهیلات به 104 طرح تولیدی در استان در قالب طرح رونق تولید پرداخت شد که 109 میلیارد تومان سهم بخش صنعت بود.

وی ادامه داد: بانک‌های استان قم در سال جاری به غیر از طرح رونق تولید به صورت مستقیم هم صدها میلیارد تومان تسهیلات را به واحدهای تولیدی استان پرداخت کردند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: صنعت قطعه سازی خودرو یکی از صنایع اشتغال زا است و این صنعت در استان قم به دلیل نزدیکی به تهران و کارخانه‌های خودروسازی اشتغال زیادی ایجاد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: تعدادی از قطعه سازان استان قم قطعات منحصربه فردی تولید می‌کنند که امکان جایگزین این قطعات با قطعات وارداتی وجود دارد، دستگاه‌های استان نباید تا زمانی که این قطعه سازان طلب خودشان را از خودروسازان دریافت کنند، اقدامات اجرایی علیه آن‌ها انجام بدهند و به این واحدها فشار وارد کنند تا روند تولید و اشتغال در واحدهای قطعه سازی خودرو قم مختل شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchk6nq.23nz6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما