يکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : 71887
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی قم خبر داد؛

آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی به دانش‌آموزان در قم

قم نيوز : رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم از آموزش قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به دانش‌آموزان در قم خبر داد.
آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی به دانش‌آموزان در قم
آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی به دانش‌آموزان در قم
به گزارش قم نیوز سرهنگ مختار پناهی گفت: پلیس راه استان قم به ۳۹۳ دانش آموز آموزش قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ارائه کرده است.

وی ادامه داد: در این دوره‌ها به ۷۶ دانش آموز در کانون پرورش فکری کودک و نوجوان آموزش یادآوری مقررات رانندگی به والدین از جمله بستن کمربند ایمنی، صحبت نکردن با تلفن همراه در حین رانندگی، پرهیز از خوردن و آشامیدن در حین رانندگی، رانندگی نکردن در هنگام خستگی و خواب آلودگی، رانندگی با سرعت مجاز، عدم سبقت در محل‌های غیر مجاز و  توجه به علامت‌ها و چراغ راهنمایی ارائه شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم اضافه کرد: همچنین به ۳۱۷ دانش آموز دبیرستان قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی شامل شناخت مفهوم علائم راهنمایی و رانندگی، آشنایی با قوانین و مقررات تردد، آشنایی با انواع گواهینامه رانندگی و عواقب رانندگی با موتورسیکلت و خودرو بدون داشتن گواهینامه ارائه شد.

ترکیدن لاستیک در قم حادثه آفرید

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: صبح امروز در کیلومتر ۶۰ اتوبان قم - تهران یک دستگاه سواری سمند با خودرو رنو برخورد کرد که متاسفانه این حادثه ۲ مجروح برجای گذاشت.

سرهنگ پناهی در خصوص علت حادثه افزود: ترکیدگی لاستیک عقب سواری رنو که جاده را مسدود کرده بود موجب برخورد سمند با سواری رنو به علت عدم رعایت فاصله طولی شده بود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdca0an0.49n6a15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما