پنجشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 72293
منبع : خبرگزاری مهر
در لیگ برتر فوتسال؛

تیم فوتسال سوهان محمد سیما در شیراز به میدان می‌رود

قم نيوز : تیم فوتسال سوهان محمد سیما در لیگ برتر فوتسال در دیداری خارج از خانه، در شیراز برابر تیم ارژن به میدان می‌رود.
تیم فوتسال سوهان محمد سیما در شیراز به میدان می‌رود
تیم فوتسال سوهان محمد سیما در شیراز به میدان می‌رود
به گزارش قم نیوز هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ایران با برگزاری ۷ مسابقه برگزار خواهد شد و تیم فوتسال سوهان محمد سیما در دیداری خارج از خانه در شیراز برابر تیم بحران زده ارژن به میدان می‌رود.

تیم‌های فوتسال ارژن شیراز و سوهان محمد سیمای قم از ساعت ۱۵ روز جمعه ۳۰ آذر در سالن ابوالفتحی شیراز با هم روبرو می‌شوند و تیم سوهان محمد سیما برای حضور در این مسابقه شامگاه چهارشنبه قم را به مقصد شیراز ترک می‌کند.

نقطه اشتراک دو تیم در این بازی، وضعیت مالی بحرانی دو تیم است به طوری که در اتفاقی مشترک و جالب، بازیکنان هر دو تیم طی این هفته از حضور در تمرین سرباز زدند و حتی تهدید کردند در صورت عدم تغییر در شرایط، در بازی جمعه به میدان نمی‌روند اما به نظر می‌رسد خللی در برگزاری بازی رخ نخواهد داد.

تیم سوهان محمد سیمای قم در جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر فوتسال با ۳۱ امتیاز تیم هفتم است اما با تیم رده چهارمی حفاری خوزستان فقط یک امتیاز فاصله دارد و همچنین فاصله این تیم با تیم رده سومی فرش آرای مشهد تنها ۴ امتیاز است که این اعداد با توجه به ۶ هفته مانده به پایان لیگ قابل تغییر و جبران است.

از سوی دیگر تیم ارژن شیراز در جدول ۲۳ امتیازی است و تا حدود زیادی خطر سقوط را پشت سر گذاشته و از این بابت نگرانی ندارد و در رده دهم قرار گرفته اما به دنبال رسیدن به جایگاه نهم و هشتم جدول است که فاصله کمی با آن‌ها دارد.

پیروزی سوهان محمد سیما سبب صعود این تیم در جدول می‌شود اما میزان این صعود بسته به نتایج سایر رقبای تیم سوهان محمد سیما است و شکست این تیم در شیراز این تیم را از رتبه هفتم پایین‌تر نمی‌برد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcc1iqm.2bqio8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما