يکشنبه ۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب : 72446
منبع : ایکنا

پخش برنامه «دلیل راه» از رادیو معارف با حضور آیت‌الله سعیدی

قم نيوز : برنامه گفت‌وگومحور «دلیل‌راه» با حضور آیت‌الله سیدمحمد سعیدی، تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) از ششم دی‌ماه از رادیو معارف با موج fm ردیف ۹۶.۵ مگاهرتز پخش می‌شود.
پخش برنامه «دلیل راه» از رادیو معارف با حضور آیت‌الله سعیدی
پخش برنامه «دلیل راه» از رادیو معارف با حضور آیت‌الله سعیدی
به گزارش قم نیوز برنامه گفت‌وگومحور با موضوع غیرت دینی با حضور آیت‌الله سید‌محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) و امام‌ جمعه قم که تاکنون ۲۲ جلسه از آن ضبط شده، از ششم دی‌ماه هر پنجشنبه ساعت ۲۰ از رادیو معارف با موج fm ردیف ۹۶.۵ مگاهرتز برای شنوندگان و مخاطبان این رادیو پخش می‌شود.

مباحث جدید برنامه رادیویی دلیل راه، با عناوین مرتبط با گناه و جهل از هفته جاری ضبط و در آینده از شبکه رادیویی رادیو معارف پخش خواهد شد.

موضوع گناه با سرفصل‌های، آثار شوم، شناخت انگیزه‌ها و زمینه‌های پیدایش از جمله مشکلات اقتصادی، لقمه شبهه‌ناک، فقر و ناداری، فکر کردن درباره گناه، جهل، خلوت و انزوا، خلوت با اجنبیه، تقلید کورکورانه، کتمان حق، مطالعه کتاب‌های انحرافی و فضای مجازی، التقاط و تحریف، قوانین و سنت‌های بشری زمینه، تلقین کردن در این برنامه بررسی می‌شوند.

همچنین محیط خانواده، محیط اجتماع، محیط خانواده، رفتار والدین و فامیل، تحقیر، خصلت‌ها و خلقیات خاص، محیط فاسد، رهبران فاسد، هم‌نشین بد و همچنین با سرفصل دیگری با عنوان عوامل بازدارنده گناه که در برگیرنده مباحثی نظیر، تفکر، ایمان به خدا و اعتقاد به اینکه جهان محضر خداست، از موضوعاتی است که در این برنامه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

همچنین در این برنامه به مسائلی همچون ایمان به معاد و توجه به روز حساب و تجسم اعمال، یادمرگ، عبادت و عمل صالح و هم‌چنین سرفصل دیگری با عنوان جهل و تقسیمات جهل، اقسام جهل(اعتقادی، اخلاقی، سیاسی) علاج جهل و راه‌های جهل زدایی نیز پرداخته می‌شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcce0qm.2bqi08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما